14 september, 2011

Politikere, GÅ HJEM!

 Idag har Kianna været en stor pige!
Vi(beboerne i Granparken) har holdt afstemning om hvorvidt parken skal have nye vinduer eller ej, og det var  mega spændende at kunne diskutere på lige fod med voksne!
Jeg synes altid jeg bliver set lidt ned på når jeg prøver at diskutere med en voksen, men her var det mig folk lyttede til(Måske netop fordi jeg var lille og sød hmmm... xD).
Åha, jeg har lyst til at finde ud af hvor hende som støttede op om alle mine argumenter bor, så jeg kan give hende en kæmper myzzåårh, for os to sammen var like... We should rule this country! Jeg tror vi fik talt en del til at stemme ja med vores superargumenter og behavement non or less, for de der var imod var VIRKELIG nogle pattebørn! Gamle damer og steroidefyre er ikke til at diskutere med haha! Følte mig som en af de eneste der rent faktisk var voksen nok til at være til stede -.-... Synes altid at voksne er rigtig dårlige til det der med at række hånden op, og først sige noget når ordstyren vælger én; they should go back to school yes!

Jeg er selvfølgelig mega ked af det på vegne af de som bliver nød til at flytte pga. huslejestigningen de dersens vinduer medfører, men srsly... Når man ikke tør at åbne et vindue fordi man kan se at så falder det fra hinanden, og når man bliver syg på trods af at man sover med både halsedisser og strømper fordi det trækker så meget, så er det vidst også ved at være på tide at de 44 år gamle vinduer bliver skiftet ud!

Vellykket valg idag; håber morgendagens valg vil ende ligeså fornuftigt ^^

Ingen kommentarer: