15 september, 2011

Er lige blevet kørt ned ._.

Dårlig karma har lige fået mig påkørt...
Tog fri kl.12 fordi jeg ikke orkede Idræt, og tog så istedet i banken; bankdamen imformerede mig, da jeg var på vej ud af døren, at jeg forresten ikke var dækket af mine forældres(HADER når de ikke siger værge... Tænk hvis jeg var mega følsom omkring min fars død og at min mor ikke rigtig er der for mig?!) forsikring mere.
"Jaja i know"
Jeg satte mig på min cykel, og så, i en rundkørsel, er der en bil som ikke ser mig da den er ved at køre ind i rundkørsel, som så kører ind i mig!
Hun havde heldigvis ikke meget fart på, men FUCK jeg blev bange!
Har kun lidt ondt i skinnebenet, men min cykel er fucked, og der er kommet et hul i mine yndlingsstrømpebukser .____.




Dobbelt fail er at jeg kom til at tage en check med hjem fra banken, som de skulle have beholdt(var forvirret og stresset, og troede det var en af de mange kvitteringer og papirer jeg havde fået dernede), så skal derned igen -.-

Ingen kommentarer: