01 oktober, 2011

Roots!

Sidder lige nu på banegården, og byens andre festbomber er ligeså stille begyndt at samle sig for at vente på de første busser.
Jeg tog på roots idag, og for helvede hvor er jeg ked af at jeg først kom derop den dag de lukker ._.
Stemningen deroppe er fantastisk, og alle smiler til alle! Jeg mødte både gamle venner, nye venner, og venner som jeg har kendt hele livet uden at vide det!
Eller det vil sige han har vidst hvem jeg var/hvor jeg befandt mig.
Det var en gut som jeg kendte da jeg var 5 og han var 8, og vi har kun set hinanden én gang udover det, men havde slet ikke overvejet at det var ham.
Han kender alle jeg kender i Odense, og han kunne fortælle mig alt muligt fra min barndom som jeg ikke anede noget om fordi min mor har undladt at fortælle mig det selv efter jeg er blevet ældre.
Vi aftalte at mødes igen snart. Han har ikke nogen mobil, men han kender jo åbenbart alle jeg kender, så han skal nok finde mit nummer somewhere; hvis han da rent faktisk har tænkt sig at opsøge mig... Håber jeg han har, for der er så mange spændende ting han kan fortælle mig, og vil vildt gerne vide hvad han har brugt sit liv på siden vi er endt i samme omgangskredse!

Min computer løber tør for strøm nu, men bussen kommer først om 25 min. *suk*
Krydser virkelig fingrer for at han ringer omg >___

-

Har også været sammen med Ida og Maren til fest i Venstres ungdoms lokaler haha xD
Mødte Oskar, som ham fik jeg mig lige en øl med; det er mega mærkeligt at se ham igen; jeg kunne slet ikke forholde mig til det!
Og på Rockstuen hvor jeg mødte en fra naboparken(Vollsmoseparkerne)
Og endte så hos Roland kl.3, og halvsov der til kl. blev 5 så jeg kunne komme op på banen og hente min computer i et skab.


Ingen kommentarer: