31 oktober, 2011

"Kærester kærester, kærester fin prinsesseee!"

Er der nogen som kan huske hvilken film/serie "Kærester kærester, kærester fin prinsesseee!" kommer fra?!

Oh well.. JEG HAR EN KÆRESTE?!
Duden som i de forrige indlæg har heddet "Frækfyr76" er min kæreste(Uhh, det er sjovt at sige at man har sådan en! x3) David, som jeg har kendt i... mange år!
Vi har i meget lang tid været kæreste-agtige, og jeg har, som i har kunne læse her, fucket det op en hel del gange fordi jeg blev bange for at det blev for seriøst, for det følte jeg mig slet ikke klar til.. Er mega tryghedsnarkoman, men det der med at være to har altid ødelagt mig in some way, så ville bare nøjes hans tryghed og den varme jeg fik af at være sammen med ham; have en at putte med og en at holde sig tæt ind til når man følte at verden var ond og kold og prøvede at spise en rå, men han blev mere seriøs omkring os end jeg lige havde regnet med, og jeg tror måske jeg blev bange, fordi jeg har en tendens til at gøre min kæreste og mig til ét menneske, som i at jeg ender med kun at være sammen med min kæreste og vores fællesvenner, og ellers glemme alle andre venner, og ikke ville miste mig selv igen når jeg endnu ikke engang havde fundet mig selv igen efter Keen, så istedet for at tage hans kærlighed til mig prøvede jeg at skubbe ham væk, men har ikke kunne holde mig fra ham i længden, så nu, efter, 5-6 "Vi skal ikke være sammen"-flip fra mig, er vi nu lykkelige og forelskede kærester ^^
Screw haters, i love u ^^<3
Idag har han fødselsdag, så igår holdte jeg fødselsdag for ham, bare os to, og det var super hyggeligt!
Jeg lavede den lækreste, spicy'ste Wokmad længe, vi så lidt weeds(Yeah, i'm addicted OKAY?!) og lå og  smeltede sammen i min seng, som kun vi to kan mmmmh<3
Og da stemningen var til det spurgte jeg om han ville have sine gaver.
"I venstre hånd har jeg en gave som jeg ved du synes er mega lækker, og i højre hånd har jeg en gave med nogle krav; du skal slette alt ekskærestematerial, og så skal du kunne acceptere at jeg har nære drengevenner. Hvis du vælger højre får du også gaven i venstre"
Så grinte han nærvøst/spændt og sagde at han selvfølgelig ville have den højre.
Det var så et 2.klasse-style Kærestebrev, skrevet med halvdelen af bogstaverne omvendte og så kunne han sætte kryds ved ja, nej, og ja (failede ved at skrive ja; ville have skrevet måske xD...)
Da han havde læst det fik jeg det dejligste blik i hele verden, og han blev bare så glad!!! Åhhh, Jeg ville godt have fanget det ansigt med min kamera!
Jeg begyndte også selv at ryste, og kom i det der nyforelsket-fnise-humør; efterfølgende smeltede vi sammen igen, og havde en af de der "samtaler" som er så sukkersøde at alle andre omkring en ville kaste op haha!
Åhhh, alt er en leg på roser nu! Synes det var hyggeligt at VASKE TØJ?! selvom der rendte 5 små dampbørn rundt nede i vaskeriet as usual! Mmmh, jeg føler mig lykkelig, hvor er det rart<3

Når man snakker om solen; *Dørtelefonen ringer, og det er ham*<3

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åårh det er lækkert at høre Kianna! Mange gange tillykke.

Kianna sagde ...

Taaaark :3

Karmus sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.