29 oktober, 2011

Optur-Nedtur-Optur-Nedtur-Fødselsdag!

Haha, hvorfor svinger mit humør så meget?! Enten er mit liv røv, eller også er jeg oppe i skyerne af glæde xD
PT er jeg i skyerne!
Er ikke alene (Som i at sidste indlæg er ret irrelevant nu xD), i forgårs var jeg hjemme hos en af mine dudes; sad og chillede med ham og en anden til kl.halv 6 om morgenen, hvor jeg så tog hjem og sov(efter liige at have drukket et stort glas té og set et afsnit weeds i min seng tæhæ), og igår var jeg hjemme ved dejlige Ida fra min klasse, hvor vi malede en farveeksplosion af et maleri til en vi har gået på efterskole med, som holder stor fødselsdag i Svenborg idag, hvilket er derfor jeg lige nu vrælter rundt som en forvirret høne og leder efter festtøj!!!
Tilsyneladende er alt mit lækre tøj til vask, så må nok ty til det mere afslappede og hvad-jeg-nu-har-i-skufferne-look i aften, selvom jeg for en gangs skyld har lyst til at dulle mig op...
GLÆDER mig til i aften, og imorgen kommer min ikke-kæreste-som-jeg-har-et-meget-kæresteagtigt-forhold-til hvor jeg for mit minus på mit kort skal lave fødselsdagsmiddag for ham og give ham en gave som jeg ved han bliver lykkelig for, og som jeg tror jeg også selv bliver rætti' glad for :3

Hav en dejlig weekend folks!

Ingen kommentarer: