05 marts, 2012

Monday

Så fik jeg afleveret mine skolebøger og printet eksamensbeviser ud, så farvel farvel mulernes!

Nicoline har været hjemme hos mig og lege idag tihi :i
Det var mega hyggeligt, og DAMN det er lang tid siden vi har set hinanden!!!
Havde helt glemt hvor rar hun er!

David kommer (SUPRIIISE) ikke og henter sine ting idag, og så var han en lort fordi jeg ikke gad at fortælle ham hvem jeg var sammen med idag(Altså Nicoline). Han ringede og da han spurgte sagde jeg "en ven" og snakkede videre for hvad rager det ham?
Så skriver han
"Haha typisk man du sikkert sammen med ham Mads sidder og ryger mit weed fuck dig din møg so man..." (Nej, tegnsætning findes ikke i hans hoved..)
lol lol lol haha<3

Men DAMN det er irriterende at han ikke kom idag!...
Vil så gerne have det overstået, så jeg ikke skal høre på mere af hans lort...
Det er også som om at han tror at den eneste grund til at jeg havde lyst til at droppe ham helt var fordi jeg skulle vælge mellem ham og Mads.. He's so simpleminded<3

Om lidt kommer Karin med aftensmad yay, og imorgen (Når David har hentet sine ting...) skal jeg ind til byen med Signetwiiiiin fordi hun skal pierces! Jeg skulle også have haft Tragus, men har ikke rigtig nogen penge så det må blive en anden gang :/

Min sidste dag som 420girl haha! (Rygerjoke... xD)
Dagens Sang: Oliver Keltzki feat. Fran- Hypnotized.


Vi dansede til den da jeg gik til stripfitness, og efter at have hørt den én gang i mine headphones idag har jeg ikke kunne lade den være! Hør den med en god bas :D

Ingen kommentarer: