04 marts, 2012

Dejlig weekend!!

Elsker mit liv igen!<3

Mit livs glæder lige nu!!:
- Har haft en deeeeeeeeeeejlig weekend med Lia, Thea og Line! (Vores eks'er har også været sammen om lørdagen haha! Finder det lidt komisk :i) <3
- Vi har frådet det mest fråderen mad og fråde og røget det mest fråderen røg haha!
- Jeg har fået et brev om at jeg er optaget på Webintegratorholdet som starter op D.26 marts!
-  Camilla vil komme og hjælpe mig med at lappe min cykel<3
- Ser Nicoline Imorgen!<3
- Karin kommer og giver aftensmad imorgen aften yay!
- David kommer og henter sine ting imorgen!
- Har fået farvet øjenbryn, så nu kan man se dem igen og de er blevet måms!
- Imorgen skal jeg aflevere mine skolebøger= 1 hylde fri til alle de ting som ligger og roder på mit room! :D
- Jeg er kommet i tanke om at jeg har opsparet 75,- i hunkemöller, så skal lige ind og købe noget lækkert undertøj med ikke NÆR så dårlig samvittighed, som hvis jeg gik derind og købte noget uden de 75,- på mit medlemskort :i
- Jeg har en date i vente med Ida som kommer til at stå på full body massage massage med olie, lækker musik, røgelse og forhåbentlig en maaaasse hyggelige timer! <3
- Tirsdag skal jeg se min lækre twin Signøøøøøøh!!!<3

De skadesfru glæder, som får mig til at grine fordi det er så latterligt at jeg har været så langsom om at fatte noget:
- Har hørt fugle fløjte om at han har ligget og puttet sig ind til hende efter en fest hos hende for et par uger siden, hvor hun har jaget ham væk, hvor han er kommet tilbage 5 min efter XD
- Har fået at vide at nære personer har været gået til hans eks for at bede hende om at cutte kontakten, fordi han ikke selv kan finde ud af det! XD
Derudover har han sagt til hende at jeg er ligegyldig, men hvorfor dælen er han så så ivrig efter at få mig tilbage?


Åhhh, jeg savner allerede tjøzzarhnøøøh!
Tak for en DEJLIG weekend!<3

Ingen kommentarer: