06 marts, 2012

Farve her og farve dér!

Fuck dig Bitch, jeg er rød igen!



 Jaaa, jeg har ENDELIG fået farvet mit hår igen!
Idag kom David og hentede sine ting, og havde selvfølgelig gjort mig pisselækker, hvilket gav pote! Da jeg var på vej op i lejligheden igen tænkte jeg om jeg måske havde været lidt for hård ved ham, men kom op til min mobil med en sms fra ham hvor han havde skrevet at han helt havde glemt hvor smuk jeg var!

Jeg ved det er ondt, men kommer altså lidt mere ovenpå når han er ligeglad med at jeg er en sur bitch overfor ham, for det må betyde at man ikke betyder så lidt for ham, som man ellers gik og troede og nu er det for sent HAH'! Det er fandme hans tur til at have det dårligt nu!!
Har været i byen med Signetwin-dejligfrans og det var mega rart at se hende igen!<3
Gik hjem ad åstien og det gør jeg ALDRIG igen! Det føltes som om det tog over en time at komme hjem! (det plejer at tage omkring en halv)
Nu sidder jeg og venter på at Zilas kommer hjem fra træning, så jeg kan komme over yay! Det bliver super rart endelig at kunne chille med ham uden at have en muggen kæreste til at sidde og være pisse jaloux og mistroisk! Jeg rullede en lille dessert til os igår aftes, så håber ikke han tager sin rygepause alt for seriøst haha ^^

Jeg håber at i alle sammen nyder livet ligeså meget som jeg gør lige nu!!<3
PS. det er rart at kunne se på billeder at solarie har hjulpet lidt på min sygelige hudfarve! Tror jeg smutter derned en sidste gang eller to (Men heller ikke mere end det!) inden solen og varmen rigtig kommer tilbage, for det pynter altså virkelig meget med lidt farve! + så kan jeg måske slippe for at blive solbrændt de første dage jeg jagter solen når vejret bliver til det xD
PPS.Undskyld duckface på det første billede, men jeg kunne ikke lige helt tage min D&G-top 100% seriøst xD

Ingen kommentarer: