26 marts, 2012

Lidt udpluk af Kiannas verden lige nu

SÅ har jeg tid til at skrive en ordentlig blog! (eller egentlig ikke, for burde gå i seng :i...)
Har allerede første skoledag på SDE imorgen!
Jeg har ikke rigtig nogen forventninger; hverken gode eller dårlige, men jeg er næsten 100 på at jeg kommer for sent selvom vi først skal møde kl.10, for vi er jo gået over til sommertid, så klokken er egentlig alligevel 9 når vi skal møde, og det er IKKE meget når jeg har sovet længe stortset alle dage siden jeg droppede ud af gym, og specielt ikke ret meget når David og jeg vågnede kl.16 idag haha!

David og jeg har været sammen de sidste mange dage og det har været riiiiiigtig dejligt! Ville ønske man bare kunne putte hele livet<3
Han vil give mig nipplepiercinger i (efterhånden ret meget) forsinket julegave, og havde egentlig kun planer om at få i den ene, men tror sgu jeg springer ud i at få i begge, som han så gerne vil have; det er jo alligevel ikke min pung det går ud over tæhæhæhæ :b...<3

Dejlig gave fra dejlig kæreste<3


Jeg har fået brev fra tandlægen om at jeg bør bestille tid til mit regelmæssige tandeftersyn, men nu hvor det koster penge så ved jeg virkelig ikke om jeg har lyst lige nu.. Tror jeg venter til at jeg virkelig kan mærke der er noget galt i kæften, så jeg ikke bruger penge på et eftersyn uden hul-fund, for det har jeg sgu ikke penge til..

Så var jeg lige i haven her igår for hurtigt lige at aflevere noget til en veninde, og DAMN jeg ville gerne have været der noget længere!! Vejret var skønt, og der var så mange mennesker, som jeg helt havde glemt her over vinteren hvor "havefolket" jo sjovt nok ikke er i haven.
Jeg blev virkelig også lettet da jeg kom derned, for har været lidt nervøs for om folk man ikke har set i så lang tid, nu også ville gide at kende en igen, men selv folk som jeg ikke rigtig troede brød sig om mig, hilste på mig, så nu kan jeg ikke vente til at solen og varmen rigtig kommer tilbage, så jeg kan komme ned og få fyldt min sommer op med haven og dets folk<3

Undskyld at jeg aldrig rigtig skriver ordentlige indlæg mere, men føler bare ikke rigtig for det for tiden, selvom jeg ville ønske jeg havde gjort det mega meget her hvor jeg ikke har gået i skole, for kan virkelig ikke forstå hvad jeg har brugt næsten en hel måned på!
Jeg har lidt overvejet om jeg skulle give mig selv det pusterum at nægte mig at bruge blogger en måneds tid, og så se om lysten kommer tilbage af det, selvom jeg plejede at se blogger som mit pusterum, så det virker helt underligt ikke at kunne finde energi til at læse folks blogge, og skrive i min egen mere.
Tror det er en kombination af at jeg bruger så meget tid med David, at vejret er begyndt at blive bedre og så selvfølgelig at jeg længe ikke har haft de der 7 timer på skolebænken som jeg bla. plejede at bruge her.

Nå men ønsk mig lige held og lykke med imorgen!
Godnat!


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes bare du skal blogge når du har lyst! så bliver de også bedre! også selvom du har brug for en pause på mere end en måned, selvom det er hyggeligt at høre om hvad der sker i dit liv.

Kianna sagde ...

Jeg bruger også bare lidt min blog til at huske mig selv på hvad jeg har lavet, fordi jeg ikke rigtig har styr på datoer når jeg ikke har en mobillos(kalender), så hvis jeg ikke skriver i lang tid, får jeg stress over ikke at kunne huske hvad jeg lavede hvornår og sådan...
Er glad for at du synes min blog er hyggelig (: