12 marts, 2012

Et hurtigt hej!

Hello u!
Jeg er ret travl for tiden, så i skal nok ikke regne med super mange indlæg...
Er kun lige hjemme for at vaske tøj, tage et bad og hente min cykel, og så skal jeg på farten igen!
Jeg har det okay efter den uheldige besvimelsesdag, men har godt kunne mærke at det har taget meget på mine kræfter, og tænk at det allerede er 5 dage siden?! Har det som om det kun er 2.
Og det er ikke godt, for det betyder at min lille månede fri inden Webintegrator går ALT for hurtigt!.___.

Jeg ses en del med David igen, og er selv ret forvirret over hvad dælen der lige sker, men har det rart og det er vel det vigtigste (:

DEJLIGT vejr idag; tag ud og nyd det!!! ^^

1 kommentar:

xNinaNielsen sagde ...

håber ikke du fortryder det med david igen, da han ikke lød til at være særlig sød..