17 marts, 2012

Jeg har fået en kæreste igen!!! :3

Dam Dam Daaaaaaaaaam!
Spændende overskrift right? :i

Da jeg var hjemme hos David sidst blev vi enige om at prøve igen, og indtil videre er det SKØNT<3
Han er virkelig blevet en engel efter det er gået op for ham at han kan miste mig; siger konstant søde ting til mig, som han gjorde da vi begyndte at se noget til hinanden igen der sidste sommer, og han prøver på ikke at være så jaloux + han har sagt at det er slut med at tænke på- og skrive til hans eks, og det er jo FANTASTISK, for alt jeg har gjort i hans nærvær har været en konkurrence mod hende indeni mit hoved, fordi jeg har været bange for at jeg ikke var god nok, når han nu havde så svært ved at holde op med at tænke på hende. Nu er han så bare begyndt at blive jaloux på Keen, hvilket er virkelig mærkeligt lol, men jeg tænker det nok er sådan en "Nu snakker jeg ikke med min eks mere, så skal du heller ikke snakke med din!", hvilket ikke giver nogen mening fordi de to situationer på INGEN måde kan sammenlignes! Har ikke tænkt på Keen på den måde siden 2 uger efter han slog op med mig, og det er altså snart et år siden, så han må liiige tage at styre sig en gang.. Han påstår at jeg skifter totalt personlighed når han er i nærheden; virker nervøs og sådan "alt jeg gør skal være perfekt" eller sådan noget sagde han.
Jeg ved ikke liiiige hvad han tænker på, for han var der da Keen fik mig til at puke til vores sidste fest her i lejligheden. Tror ikke jeg ville puke over at en person kommer hen og prikker til mig, hvis jeg var vild med personen.. xD
DAMN det var egentlig irriterende... Sad og drak og røg ude i vores køkken, og var begyndt at få det lidt bedre efter at have nået det der punkt hvor man bare ligger hovedet ned i bordet og fokuserer på at trække vejret, og så kommer ridder Ken da lige og prikker til mig og driller mig med at jeg har fået for meget, og jeg kan mærke at jo mere han snakker til mig og kommer tæt på mig, jo mere puke begyndte der at snige sig op ad min hals.. xD

Nå men, igår var vi hos mig, og det var SÅ skønt<3
Slog sofaen ud, så vi rigtig kunne fla'e u', og så gamede vi lidt hvorefter vi så film og røg.
Da vi så film lå jeg på ham og hvert nus han gav mig gav mig den der "MMMMMMMMMMH"-følelse! Har nok sådan ca. sagt "mmmmh" 5 gange i minuttet, hvis ikke mere xD
Åh, jeg har fået en masse glad energi af igår kan jeg mærke<3

Nu vil jeg skynde mig ned til los bussos, så jeg kan komme hjem til ham! Vi skal have burgere til aftensmad yay ^^

1 kommentar:

Nelson sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.