05 juni, 2011

Wait wut happened last night?!

Om jeg var påvirket igår? No way! *Finder billeder på facebook*...
 Gang i mig...
 Gang i os! Okay det kan godt være det ligner jeg har ble på, men tjek lige hvor lækre mine ben er man! =D
 Og så også lige gang i Signe! ;)
Det kan godt være at jeg ikke kan huske sidste halvdel af natten, men det jeg kan huske var fandme fedt! Tak for en fed fest Signe, du er sgu da sådan helt O.K somme tider. Det er jo ikke for ingenting du hedder Signe Sjov ;) <3
 Oh yeah, hvad gør man forresten når man har været så påvirket at man har smadret sin sål?! Plz en eller anden, kom lige og red dem fra døden ._.

2 kommentarer:

KillerGoat sagde ...

Jeg går enten til en skomager - eller - så hiver jeg ud i stykket, der hænger "løst", så godt jeg kan. Så tager jeg den dyre (og super effektive) sekundlim fra den lokale trælast, presser limen derned og fylder hullet helt ud (hehe). Så klemmer/presser jeg stykket ned i hullet/revnen, og holder det fast de næste fem minutter. Når der er gået tyve minutter, så tager jeg en god neglefil og F O R S I G T I G T sliber jeg det overskydende lim væk, hvis der er noget (:

Forresten: "Hej Kianna - Hilsen Elisa"
//www.thekillergoat.blogspot.com

Kianna sagde ...

Okay tusind tak for tippet skodronning haha ^^
Det må jeg prøve! Tror Skomageren griner af mig, hvis jeg kommer ned med et par Plastiksko fra H&M xD...
Og forrrsten: "Hej Elisa- Hilsen Kianna"
http://www.paentgoddag.blogspot.com