09 juni, 2011

NEW STUFF!!!

Well Well Well, så kom min pakke fra Crazy Factory endelig!!! Sådan her ser det ud når mor køber stort ind haha! ;)
Jeg havde købt de to titanium kugler fordi jeg har lånt en af Keen da jeg mistede en til min septum, og så jeg havde en ekstra, men de er for små i hullet, så det må altså blive når jeg stretcher til 14 haha xD...
Mit hul var på 10 mm, og er nu igang med at stretche til 12mm. Mit hul er ømt som man siger... høhø... xD Kan ikke vente med at få træpluggen i! Synes den er så fucking fab!!
Uh ja, og havde taget alt for varmt tøj på i skole idag, så blev jo lige nød til at købe et par shorts, og et par sandaler nede i Odense downtown haha ^^ Og udover det, synes jeg lige jeg ville vise at mit korset rent faktisk er begyndt at give mig talje når jeg ikke har det på!
Men damn den der dumme mavse der.. De 5kg. jeg har brugt siden Marts/April på at tabe har lige sat sig igen i løbet af læseferien! Jeg skal VIRKELIG holde op med at drikke så meget, og æde så meget slik iiiih... ._.
Nå men min dag har været god, og selvom jeg skal til Mundt. Dansk Årsprøve imorgen tidlig, ser min verden ret lys ud! Både pga. nyt stuff, men også fordi Christian og jeg afleverede lejekontrakt idag! Mums jeg kan altså slet ikke vente med at flytte!!!

Ingen kommentarer: