03 juni, 2011

Og så blev det fredag BUM!

09:40: Kianna og Christian skal ind og kigge på hvad der nu er bestemt til at være deres kommende lejlighed! Ingen ord kan beskrive hvor lykkelig jeg er, og jeg er så spændt på at flytte ind i noget helt nyt, hvor der skal males, indrettes og hænges billeder op(Man er vel en tøs :i... )!!!
Det er en lejlighed i Granparken på 84m2, med en fin, lille altan med en glasfacade man kan trække for og fra, og det at den ligger på 3. Sal gør mig egentlig ikke det store, for nu hvor jeg stopper til fitness til Juli får jeg nok brug for et par ture op og ned af trapperne ;)
Granparken er en af de hyggelige, og trygge parker i Vollsmose, og så ligger den ovenikøbet max. 5 minutter fra skolen, så nu kan jeg stå op 07:30 igen, hvis ikke senere høhø ^^

17:30: Nana, Ida og jeg var til en times Lap Dance event oppe i Fitness DK, og det var da ikke værst lige at få lidt moves under huden, for man ved jo aldrig hvornår man møder en som lige trænger til en Lap Dance ;)
Jeg følte mig LIDT nøgen, for jeg var den eneste med nederdel som ikke have leggins på indenunder, men da jeg så smed det ud af hovedet var det vildt fedt at få lov til at være lidt sexet igen, og Ida & jeg gav da også lige hinanden en tur haha! TRO mig, nu forstår jeg godt hvorfor alle drenge sidder og rødmer på deres 18'års når der kommer en stripper og giver dem en lapdance; det er SÅ akavet bare at sidde der og bare kigge, imens der er én som står og gnubber sig op ad en haha!

Imorgen skal jeg til Signe Sjovs(min Roomie fra efterskolen) 18-års, og jeg glæder mig rigtig meget til at se hende og en masse af de andre igen! Og ikke mindst bliver det fedt at feste med en masse man ikke kender, så man rigtig kan slå sig løs! Hvem ved... Måske sniger der sig en lille lapdance ind ;) (HAHA lol, like that's ever gonna happen xD...)

Ingen kommentarer: