14 juni, 2011

Blinq' Blinq'!

Åha, jeg opdagede lige en ny butik inde på banegården idag, som sælger smykker og alt muligt småtteri som punge, hårelastikker, og klistermærker xD...
Nå men jeg var ihvertfald derinde, da jeg ventede på at skulle til Poledance i Lørdags, og faldt over disse to smukke ringe! Jeg er desværre bare ved at spare op til at kunne overleve når jeg flytter i lejlighed, så kunne ikke købe dem begge to... Den til venstre kostede 180,-, og sommerfuglen 50,-, så ende med sommerfuglen og den pynter rigtig fint og sommerligt ^^! Tror dog jeg lister mig derind igen, og ser om de stadig har den ring, for jeg synes virkelig den er smuk og feminin! (Undskyld de beskidte negle!)

2 kommentarer:

KillerGoat sagde ...

Hvad hedder den butik? (:


//www.thekillergoat.blogspot.com

Kianna sagde ...

Accesorize tror jeg nok xD
Den ligger ved spor 4&5's rulletrappe