13 juni, 2011

SMAJÅRT men har aldrig haft det bedre!

Jeg har ikke haft en asocial dag siden... Jeg kan faktisk ikke huske det, og kan ikke rigtig huske hvad dælen jeg har lavet hele ugen, men har opsporet at siden fredag har jeg:
Fredag: Taget bussen fra Glamsbjerg om morgenen for at tage til Dansk Eksamen på Mulernes, Været hos Keen og game Oblivion, i haven, Cyklet til Chistian i Sanderum for at lave indkøbsliste til vores kommende lejlighed.
Lørdag: Cyklet fra Sanderum til Poledance i centrum, Taget bussen til Glamsbjerg(tager 1 time) for at spise og så finde ud af at man tager tilbage til Odense, Holdt forfest med sig selv i bussen på vej til Odense(Piss' fe'! ...), været til Lambda(Ja selvfølgelig scorede jeg en som åbenbart også går på Mulernes haha!), Taget til Granparken for at sove hos Valentine, Anders og Sims.
Søndag: Flyttet mig for fyrene som gjorde hovederent i Granparken, til UAP på havnen, og sidst men ikke mindst sovet hos Frækfyr76(Well... Ske/David/Whatever xD...) *pust pust* var jeg den eneste der blev forpustet der?!

Nå men på trods af at jeg har svært ved at overskue at jeg har lavet så meget, og tanken om at jeg sikkert kommer til at lave ligeså meget hele denne uge, så har jeg ikke haft det bedre i laaaang tid! Det er sjovt at have et liv igen, og jeg kunne ikke ønske mig dejligere mennesker at dele det med!<3

Ingen kommentarer: