15 august, 2011

Rodehoved

Åha, kom lige til at kigge på billeder fra Vesterdal istedet for at gå i seng...
Alle de ting man ikke fik gjort, og alle de mennesker man engang følte man kendte, men som lod venskabet ligge på skolen da vi forlod den og gik hver til sit...

Vejret lige nu, gør mig også bare så deprimeret at jeg slet ikke ved hvad jeg skal stille op med mig selv, hvis jeg ikke konstant holder mig i kontakt med andre mennesker, og mit overskudsniveau er i minus, så selvom jeg kun mangler 10 siders engelsk for at have lavet de lektier vi har haft for i ferien, så ved jeg at det vil komme til at tage mig timer at få færdiggjort... Nå jeg læser svæver jeg langsomt ind i mit eget hoved og begynder at tænke på alt muligt andet, så når jeg bladrer går det op for mig at jeg ikke har læst ordene, men blot kigget på dem... Tænker for meget... Har for meget at tænke på... Mine tanker er for uoverskuelige... Folk læsser deres tanker over på mig, og så er der lige pludselig dobbelt så meget arbejde for hovedet...

Hvorfor kan man ikke bare have det dejligt hele tiden, og trykke del hvis der er nogle minder og tanker man ikke vil gemme fordi de smerter for meget, eller til besvær for ens evne til at have en hverdag som kører på skinner?? Jeg er allerede stresset over skolen selvom jeg stadig har sommerferie, fordi jeg ved at jeg ikke kan nå at få styr på mit hovede inden vi starter igen, og derfor vil komme bagud fra dag 1...

Ingen kommentarer: