13 august, 2011

!LA BAR!

Hold da op hvor blev det alligevel en fantastisk 18års fødselsdag!!!
Jeg startede med at vågne op ved siden af Line, som er en af mine veninder, som havde besøgt mig dagen før. Vi spiste morgenmad, og stenede... Så gik vi ned på tanken og hun købte et stykke brunsviger til mig YAY! :P
Christian gav mig Assassin's Creed II, og det var fantalastisk yay!
Det var en dejlig morgen, men der var ikke så meget fødselsdag over dagen, i forhold til at jeg er vandt til boller, kakao, og gaver på sengen, og fødselsdagshygge med min Plejemor, Plejesøster og mor...

Var MEGA fucking træt, og SLET ikke opsat på at skulle i byen med min veninde Ida om aftenen...
Nå men min plejemor kom forbi med en papkasse FYLDT med mad, og hendes fødselsdagsgave til mig var en Dansk-Spansk/Spansk-Dansk ordbog til min computer xD

Hun kørte mig ind til Ida; vi fik det LÆKRESTE mad bestående af lækker pasta, uzo, fennikel(en grønsag som smager af lakrids), tigerrejer, osv osv, og hun flamberede for første gang uhhh :P
Til dessert havde hun lavet Jordbær-Hindbæris, og den var HIMMELSK OMG!!!!
Hende og hendes mor gjorde min dag så rar, og Ida gav mig det her dejlige Mumikrus med Lillemy på :3
Det var den perfekte gave at give mig, for elsker mumitroldene og min mor har altid kaldt mig Lillemy ^^

Efter det fråderen måltid, en Jordbær Jaquiririririri(eller hvad et nu hedder :P), og noget sprutterut, tog vi hæle på, og så var det ellers afsted ned mod byen!

Vi startede med at tage ned på den smagløse hvor nogle af mine venner sad, og der drak vi MEGET diskret af dåser fra vores tasker haha :P
En super anoying fyr sad og plaprede om at selvom han var oppe i 30'erne, så var han mest til yngre piger på 16 og op, så vi smuttede samtidig med at Kenneth alligevel skulle ud og hjem, og gik nu mod Den Glade Viking hvor jeg skulle på klåååb for første gang haha ^^
På vejen derhen tog vi os en pizzaslice på Piccolo's, og satte os på en trappe hvor vi spiste og drak videre; vi snakkede helt vildt meget, og det var virkelig dejligt at sidde der, for kender Ida på en helt anden måde nu, og forstår pludselig ting jeg har undret mig over førhen... En flok fyre gik forbi os, og kan ikke huske hvordan, men vi faldt ihvertfald i snak med dem, og det endte med at vi tog med dem hen til LA Bar.
Da vi kom derhen fandt vi ud af at man skulle være 21, og tænkte "ARGH, vil snart vise mit ID til nogen, så jeg føler mig voksen!!!", men det blev ikke den aften xD...
Nå men så stod vi og snakkede med nogle af fyrene som blev med os ude foran, og pludselig siger den ene "SKYND DIG DERNED, DØRMANDEN KIGGER DEN ANDEN VEJ!", og begynder at løbe ned af trappen, er lige ved at få en pige til at spilde sin drink, og skynder mig at låse mig ind på en toiletbås fordi jeg er overbevist om at dørmanden havde set mig haha xD
Omdøbte Ida til "Mor" på min tlf, så hvis dørmanden kom efter mig, kunne jeg lade som om at jeg snakkede i tlf med min mor (Spørg mig ikke hvorfor det skulle hjælpe på noget at snakke med sin mor hvis der kommer en som vil smide dig ud XD)

Nå men gik ud lidt efter, og så at Ida også var kommet ind, så skyndte mig hen til hende, og så fandt vi de der gutter, og satte os hen til dem ^^
En af dem var MEGA stiv, og kunne mit nummer i hovedet efter at have hørt det én gang! Han kunne ikke huske mit navn, så når han skulle have fat på mig sagde han mit nummer istedet lol xD
En af dem gav mig og Ida en drink (Noget jordbærgøgl som smagte ret meget af youghurt, men det var bare lækkert med noget alkohol så det var helt okay!), og så sad vi ellers bare og havde det fedt, dansede lidt, og FUCK det var nice! Jeg kommer til at bruge ALT ALT ALT for mange penge i byen fra nu af tror jeg, for det var pisse fedt haha XD
Jeg ved ikke hvad klokken var da vi gik hjem mod Ida, men den sidste SMS har jeg sendt kl.5.

Tak for at gøre min dag så fed Ida; det var virkelig dejligt <3

Ingen kommentarer: