09 august, 2011

18'års med Vægten er fest og løjer!

I søndags holdte jeg 18års for pigerne jeg boede i hus med på Vesterdal og det var super fab! Jeg forsøgte mig for første gang i mit liv med at bage fra scratch(Ingen pulver du!), og må sige at både pølsehornene og jordbærtærten gik som varmt brød(høhø, see what i did there?!)

Pigerne gav mig nogle skønne gaver som frøkkesempel
den her SUPER kære "Tea" Rex (Det er en Té-si)!

 Og denne kære (eller...) Slik BH 
med tilhørende sukkerpenisser


Jeg gav også en af pigerne nogle drillebolcher som farver ens mund helt vildt meget blå, til hendes fødselsdag sidste år, som hun snedigt forsøgte at give mig tilbage ved at mixe dem med andre bolcher og slikkepinde+gøgl, men så nem er jeg ikke at narre hæhæ ;)





3 af pigerne sov hos mig, og efter havregryn, cheerios, nutellamadder, og en lynende omgangs opvaskning med Maren i  front morgenen efter, mødtes vi igen med to af pigerne der havde forladt min crib da vi andre gik i seng igår, og lallede rundt i byen; Det var super hyggeligt, og jeg fik købt mig en dejlig  og militjær jakke nede i Army Jeans Lager (Som ligger lige ved fisketorvet! De har sgu militjær nede ved fisketorvet XD), som godt nok ikke er særlig varm, vind- eller vandtæt, men lækker ser den da ud synes jeg :P
Den er meget stor, men en elastik syet ind i taljen giver den et feminint look, og det der med at se tvekønnet ud, det er jo lige mig! Eller.. DEN ER FLOT!


Det var rigtig dejligt at se alle pigerne igen, men nu vil jeg alligevel tage til Tarup og få mig noget mandligt selskab inden der gror lyserøde blomster ud af røven på mig xD

1 kommentar:

Laus. sagde ...

Hvad har jakken kostet? :)