17 august, 2011

Første Skoledag og crap

Første dag i 2.g var amaziiing! Vi har fået nogle lækre møbler ude i vores foyé, Man kan nu sidde og nyde solen ude i rygergården uden røg i fjæset, fordi ryger-stedet er blevet forflyttet til en lille nuttet/mega nedern', og gammel træbænk på den anden side af skolen(suckaaarhzz! haha ^^), Vi har fået en lækker Juicedespenser i kantinen, det var vejligt at se klassen igen, og det bedste af det hele; FRODE ER BLEVET ERSTATTET AF EN HR. POUL!!!! Det er første gang i hele min gymnasietid jeg har haft lyst til at høre efter og være aktiv i historie! Frode is gone! Ved ikke om jeg har skrevet det til jer herinde, men i starten af 1.g smed Frode(læreren som mobber dem som ikke er de skarpeste FUCKING meget, for at få resten af klassen til at synes han er sjov... Som om de uskarpe nogensinde får lyst til at lærer noget tænker jeg bare?...) mig ud i en time fordi jeg ikke lige havde overskud til at være aktiv, så satte mig til at lave noget mega nemt NV-lektie på papir istedet. Imens har 99% af klassen siddet på Facebook, men bliver han gal på dem? Nej vel? lol, farvel for evigt sucker! xD
Vores nye historielærer Poul, virker lidt usikker, og siger rigtig meget "øhhm", og diskuterer ting med sig selv når han lige hyler sig selv ud af den, men det kan selvfølgelig være at det var fordi det var første dag med en ny klasse.  Han virker ihvertfald rigtig rar, og jeg nød næsten timerne! Hvem ved... Måske bliver historie mit yndlingsfag nu ^^? (.... xD )

Føler mig allerede bagud ang. lektier, men lad det nu ligge; jeg har vigtigere og mere seriøse ting at tænke på lige nu :/ ... I'm stupid, but it's too late to take what i said back...

Forgot who made me this happy... Now i've ruined everything...

Ingen kommentarer: