11 maj, 2011

Since you've been gone...

Yeaah, kan i huske den sang?! Kelly Clarkson haha =D
Nå men uhm... Jeg ville egentlig bare lige fortælle at hvis nogen ikke skulle have opdaget det, så er Keen og jeg ikke sammen mere... Flyttede mine ting tilbage til min plejemor sidste tirsdag, og jeg prøver at være så lidt i kontakt med ham som muligt...
Jeg holdte "Vi hader mænd"-aften med Thea i torsdags, og det fik mig til at indse en masse ting jeg aldrig havde tænkt dybere over.
Thea er god til at være sammen med når man har det som jeg havde det der, og jeg håber jeg kan give hende igen somehow, for det var rigtig dejligt at snakke med hende om tingene!

Ang. Overskriften... Jeg tænkte at jeg ville fortælle jer hvad jeg har lavet siden sidste Tirsdag since i'm never blogging any more... (Bør læses over flere etaper, for det bliver VIRKELIG langt haha! Men hold ud, der kommer billede af numser!)

Tirsdag aften:
Karin kommer og henter mine ting. Ligger og græder i min seng, får ca. 3 timers søvn og vågner så kl.4 om morgenen af at jeg græder i søvne... Græder så til jeg tager bussen i skole 17:12.

Onsdag: Ja, tager så i skole, og det er super rart at se nogle mennesker. Normalt ville jeg have begravet mig selv i dyner og bare grædt indtil nogen kom og hev mig op, men tænkte at jeg ville prøve at gå imod alle mine vaner, så trådsede min frygt for at tude i skolen, og det var lækkert! Derefter tog jeg hjem til Ida Krogh, som går i min klasse. Vi hyggede og spiste hjemmelavede burgere indtil vi så skulle til Stripfitness. Det var den bedste stripfitness time EVER! Det var så dejligt at se sig selv i spejlet og tænke "Hey, du er sq' da egentlig meget lækker! Du skal nok klare den!". Derefter tog jeg hjem til Keen for at "hente min pude". Det var smertefuldt, men synes jeg skjulte det O.K...

Torsdag
Tog i skole, hjem igen for at pakke, og så tilbage til Odense for at mødes med Thea som lige kom fra KBH, med en lampe til kærestens lejlighed i Vollsmose, som vi så glemte på banen lol xD... Vi/jeg købte en masse slik, og så tog vi ellers til Vollsmose! Vi røg os en pind, og så lavede vi en liste med ting der gør Keen dum haha! Det lyder åndssvagt, men lister har faktisk hjulpet mig rigtig meget igennem det her! Har fx. lavet en "De ting jeg aldrig fik gjort"-liste, som ligesom er en hjælp til at få mig igang med at leve mit liv videre uden et kæmpe tomrum! Så kom hendes kæreste hjem, og vi gik så alle sammen i seng. Lavede en liste over ting der gør Keen fantastisk da jeg ikke kunne sove.. Doh', der røg hele det der lister-hjælper-dig-til-at-komme-over-ham-princip xD

Fredag: Fredag gik vi ned for at handle ind til pandekager, og så frådedet vi ellers bare for vildt MMMH! (Jeg lavede en choko-pandekage som de andre synes så mega klam ud, men det må de selv om for den var læx!)Thea, er god i et køkken ("She IS a woman.." I know but still... Pancakes?!)
Da vi havde spist var hendes kæreste lidt dum, og så tog vi i haven haha xD
Jeg sad sammen med "the crew" for ikke at sidde i samme kreds som Keen som også var dernede(Og fordi de er rare ofc! xD). Jeg havde stadig en joint fra igår for ham vi købte af ville ikke komme ud til os med det hvis vi købte for under 300,-. Der var ikke rigtig nogen i den der kreds der ville ryge med, så sad og røg den i små etaper indtil jeg synes at jeg havde fået nok.
Jeg havde lovet mig selv ikke at være i kontakt med ham, men da han gik kunne jeg ikke lade være med at kramme ham farvel. Det var hårdt...
Senere på dagen var der fest hos the crew's alderspræsident, så mig og The crew tog hjem til ham, og jeg hyggede mig indtil jeg blev for stiv og skæv, og bare valgt at ligge mig til at sove på sofaen inde i stuen hvor der var fest.
Lørdag:
Da jeg vågnede var alle væk, og ham den gamle var igang med at lave morgenmad lol. Nå men tak. Det var sødt gjort indtil han senere på dagen bare begyndte at ligge råmeget an på mig selvom jeg hele morgenen havde plapret om hvor meget jeg var off boys det næste lange stykke tid! Det er som om at alle ens "venner" bare venter på man bliver single, så de kan komme og anmase sig på en meget "diskret" måde *suk*...
Tog så hjem til Glamsbjerg og prøvede at få pakket nogle af mine ting ud, men det var umuligt, 
for begyndte at græde hver gang jeg opdagede en ting/et stykke tøj der mindede mig om Keen... 
Så tænkte "NU skal jeg fandme ovenpå igen!", så gik igang med at klatte noget Henna sammen, 
og denne dag var dagen hvor jeg blev ginger igen! Det var fandme læx!

Søndag: Jeg skulle ind at se 3. Afsnit af min plejesøsters teater 4 T.V, så drog igenigen mod Odense; denne gang ledsaget af min plejemor. Da vi kørte forbi porten ind til gyden hvor Keens lejlighed(WOW det er mærkeligt ikke at skrive "vores lejlighed"!!!), kiggede jeg som altid lige ind for at se om jeg kunne få bare ét sekunds Keen, men selvfølgelig stod han ikke ude i gården... KBH var hyggeligt nok, men dagens afsnit handlede om et forhold der crasher, og hun flytter ud af hans lejlighed, så havde bare lyst til at komme hjem (Keens lejlighed *suk*) da vi var kommet ud, men vi skulle først lige sidde og spise i en milliard trillion år, så var først hjemme meget sent...
Mandag:
Not interesting i think... Kan huske det ikke var særlig rart at være i skole igen... Nåårh jo, røg mig lidt en fjer på imens jeg skrev med Mathias indtil kl.3 om natten. Det var rigtig dejligt, og glæder mig til at besøge ham i læseferien <3

Tirsdag: 4 lektioners Engelsk, og så hjem til Keen, som ikke var hjemme endu, så lå og puttede med dynen, indtil han kom. Så hjalp han mig med noget på min laptop, og jeg hentede nogle ting. Synes egentlig jeg klarede det ret cool! Indtil vi skulle sige farvel ihvertfald... Krammede, og så kunne jeg mærke tårene, så skyndte mig væk uden at se mig tilbage! Kunne så ikke finde min pung så måtte tilbage, bare for at finde ud af at den lå i den lomme jeg aldrig ligger den i! DOH'...

Onsdag: Var totalt uoplagt fra jeg stod op til vi fik fri. Sov på stole, havde min værste fremlæggelse ever, og var SÅ tæt på at råbe af min dansklærer fordi hun er en tard! Da vi fik fri, tog jeg i byen med Ida Krogh og Nana. og havde lovet mig selv at jeg ville finde noget forkælelsesagtigt til min krop, så jeg kunne komme på toppen igen, og endte med disse vildt nuttede sorte hotpants med frynser all over the place, og en lille sløjfe på nummi! Og selvsiddende strømper, som sammen med hotpantsne er FUCKING sexede! Nu skal jeg bare ud og vise en eller anden sød fyr, hvor lækker jeg er! (Forsøg på at huske mig selv på at jeg altså stadig er læx selvom Keen ikke gider mig! )

Nu sidder jeg så her, hører The Doors, og frydes over først at skulle møde kl.9 imorgen! Er btw kommet til at lave en dreadlock haha! Det minder mig lidt om da alle på efterskolen fik én dreadlock tihi! Miss you guys<3

- Håber ikke i druknede i læsning, men jeg tror at jeg bliver glad for at jeg tog mig tid til det, for havde virkelig brug for at huske mig selv på hvad dag jeg gjorde hvad, for før nu flød det hele bare rundt i en stor rodebunke i mit hovede, og så virkede det som igår at Keen slog op, men nu har jeg ligesom lidt tidsfornemmelse igen, hvilket er rigtig rart! Goodnight folks, og sov stramt <3

Ingen kommentarer: