16 april, 2011

Fjerde til Venstre

Puuuha det er lang tid siden jeg har skrevet blog! Sry guys, men jeg er bare så afkræftet og... Tom indeni... Jeg ved ikke hvad det er, men der er bare ikke rigtig noget der fungerer for mig for tiden, og min hvad der ellers så ud til at blive en afslappende ferie, er ligepludselig blevet booket up, så jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid overskud til at skrive igen...

 Skal til KBH imorgen, og se et forhåbentlig fedt første afsnit af et skuespil på 4 afsnit i alt, som min søster er scenograf i. Det hedder Fjerde til venstre, og foregår i en lejlighed(4.tv) hvor de 15 publikummer der kan være under hver forestilling, kan sidde hvor de vil, og gå rundt med skuespillerne under stykket. Deres intromelodi er lavet af Marie Key Band, som jeg jo personligt elsker meget højt, og jeg synes det er super pro at de har fået sådan nogle kendisser til at støtte op om projektet! Politikken har også allerede foranmeldt det, og de har skamrost projektet, selv inden præmieren!
Det er et rigtig fedt koncept at man sådan er i omgivelserne skuespillet finder sted i, og alle der har lyst bør virkelig tage ind og se et (eller flere) af afsnittende! Sidste forestilling er 20. Maj.

HER er hjemmesiden hvor man kan læse lidt om hvert afsnit, og selvfølgelig bestille billetter(DO IT!) :)

"Vær fluen på væggen, når Mads møder Sofie, og de forsøger at skabe et hjem og en fremtid sammen. Forestillingen ”Fjerde til venstre” tilbyder eksklusivt 15 publikummer af gangen at besøge et ungt pars lejlighed og være med, når kærlighed og konflikter udspiller sig – helt tæt på."

Nå men i tilfælde af at jeg ikke får skrevet igen inden ferien slutter, så ønsker jeg jer alle en rigtig fantastisk ferie!

Ingen kommentarer: