06 april, 2011

STRIP!

Mmmmmh, er lige kommet hjem fra 1 times Stripfitness-træning og så stripfitnessopvisning(Dog som tilskuer), og jeg føler jeg kunne danse foran hele verdenen lige nu! Den energi de piger der dansede til opvisningen spredte sig ud i alle blandt publikum! De skal til DM i Stripfitness, så det var lige sådan en prøveopvisning, så de kunne se hvordan det var med tilskuere på, og de fyrede den af! De kravlede akrobatisk rundt på stolene, og den ene af dem kan virkelig noget med sin røv som gør mig helt lesbisk!
Den kunne godt have tålet et lille klap eller to haha =D

Nå men nu er jeg træt, så jeg må hellere få børstet tænder inden jeg bliver ALT for træt! Godnat alle sammen, og glæd jer til den dag jeg får ligeså meget selvtillid som de tøser der, SÅ skal i se moves bitches! (Hvilket aldrig sker haha xD)

Ingen kommentarer: