19 maj, 2011

Sidste weekend!

Åh ja.. Nu sidder jeg her og tænker "Hvad FUCK skal jeg lave iaften?!"
Gutterne holder hyggedruk, men er ikke i Odense så bliver nød til at sidde og dø i Glamsbjerg istedet -.-...
For at holde humøret lidt oppe, sidder jeg og kigger på billeder fra sidste weekend, hvor der om lørdagen var wannabe-golem, som var ret nedern', men det er altid hyggeligt at være stiv med gutterne, så det var en O.K dejlig aften! Var også hjemme og sove hos Christian (Ham, hvis "boob" jeg grabber på første billede), og aftenen efter var vi på Bulls med hans forældre, hans bror og Chris(Ham til højre på 1. billede)
det var sgu en dejlig weekend!
At sove med pikachu-sengetøj, At få Nutellamadder til morgenmad, og derefter Bulls til aftensmad? THAT'S life ^^
 Spørg mig ikke hvorfor jeg prøver at grabbe Christians nonexisting boobs, var stiv O.K?! xD
 .
 Stiv stiv stiv! Men også meget glad, for de er sgu nogle dejlige gutter de to der ^^
 .
Jeg ser så smart ud når jeg tygger tyggegummi i stiv tilstand haha! Hende til venstre er Nana fra min klasse btw!
.
Og så lige til slut: Endu et boobgrab udført af Stive lummer-Kianna xD...

BTW: under alt overtøjet var jeg iført lækre selvsiddende strømper, tyldnederdel og corset! MUMS jeg ville godt have haft et billede af hvor lækker jeg var! Bare kald mig selvglad, men det er altså sjældent jeg gør så meget ud af mig selv, så ville godt have haft en minde!
BTWBTW: Er der nogle der har et godt trick til hvordan man genopstrammer silikonebåndende i selvsiddende strømper, for efter den ENE aften falder de allerede ned fordi de er blevet for slatne?!

Ingen kommentarer: