12 maj, 2011

TO MANY... SPARERIBS!

Er lige kommet hjem efter en tur på Bones med min mor, hendes veninde+ venindes søn, og DAMN jeg er proppet! Fik sidestik af at gå op til banegården haha! (Og har endda noget spareribs med hjem i en doggybag XD)

Nå men udover at det var rart at være sammen med mutti (noget af tiden. Hun var selvfølgelig dum og pinlig som sædvanlig, men det må man vel bare vænne sig til...), så var det ret sørgeligt at være på Bones!
Vi sad ved bordet LIGE ved siden af bordet som Keen og jeg sad ved på vores 2-årsdag, og idag sad der et par som vidst også fejrede noget årsdags-halløj! Damn det var hårdt at se på! Det var som at rejse tilbage i tiden og se på sig selv... De hyggede sig ligeså meget som os, og havde også lidt problemer med at nå hianden når vi ville kysse indover bordet haha :') Miss those times *suk*...
Jeg MÅ bare ikke glemme ham! Fandt også et af hans hår i mine trusser da jeg var på toilettet i skolen >___<'....

Nå men for at få mig på andre tanker vil jeg trodse min regel om KUN at se How I Met Your Mother i bussen på vej- og hjem fra skole, for sidste afsnit jeg så, sluttede med at Barney var klar til at få at vide hvem hans far er og det vil jeg altså gerne vide! (Det er sikkert Ted :i ...)

Ingen kommentarer: