08 december, 2010

"Opvarmning"

Har lige haft idræt, og vi har i grupper skulle lave opvarmningsprogrammer, hvorefter man skulle instruere de andre grupper i ens program.
Det var rart endelig at få brugt sin krop igen, men jeg vil nu ikke kalde 3 programmer i streg for "opvarmning" xD
Slet ikke fordi én af drengene træner et parkourhold, så deres opvarmningsprogram bestod af mange øvelser der måske ikke helt egner sig til usporty chubby piger som ikke dyrker andet motion end det hun får i sengen xD
Hele året har jeg synes han var sådan en showoff-type, men jeg fik virkelig respekt for ham idag! Han var mega entusiastisk og smilte opløftende til én, hvis man var ved at dø, hvilket gjorde at det faktisk var mega fedt, og man fik følelsen af at han troede på at man kunne! Og da vi skulle strække ud kunne man også bare se at han var helt inde i sig selv, og virkelig nød at folk synes det var fedt ^^
Cool Guy i think, og hvor må det dog også være fedt at arbejde med at skulle undervise i kroppen når man elsker at bevæge sig, så meget som man kan se han gør!

Ej okay, jeg kan VIRKELIG plaprer meget om mennesker! Det må være de 3 år i Glams der har gjort mig til en sladderhøne... xD

Ingen kommentarer: