07 december, 2010

Decembervarme!

Sry jeg ikke får skrevet for tiden, men mit liv er bare ikke VILDT interessant lige pt..
Nå men Keen er meget spontant taget til Koncert i KBH idag, så har været alene hjemme siden i eftermiddags.. Hvilket vil sige: Xbox, og hurtig-mad =D
+ har skrevet med en gut hele aftenen(lige indtil nu 00:59, hvor han går i seng TSK), som jeg sov i telt med på Roskilde, og er VIRKELIG glad for at han skrev, for er SÅ dårlig til at være alene hjemme, og min Svensker/Normand-buddie som plejer at være min "blablabla"-manni har ikke været online, så Hr. Roskildedude var virkelig min redning fra asocialiteten! =D
Awww og så prikken over i'et for idag!
Modtog lige denne dejlige besked fra min Rumle fra efterskolen:
jeg savner dig rumme! synes at vi skal finde en weekend en gang (bliver sikkert om 100 år), hvor vi kan holde Roomie-weekend :):) så skal vi hyggenygge og putte og æde os fede i nudler og spille peggle og sims 3, drikke varm kakao (den med det gode skum på) , tage på den foto-tur vi aldrig kom på på Vesterdal osv.osv.osv.
men nu må jeg sove. GODNAT! sov godt - love you..

Savner hende røvmeget! <3
Uuuh og Keen får en gave imorgen! Håber han er mand nok til at håndtere det han får :i <3
Ps. Han kommer hjem om 2 timer! Skal jeg mon holde mig vågen til han kommer, så jeg kan ligge og falde i søvn med ham??<3
Haha er der overhovedet nogen der gider at læse mine blogindlæg når de er så rodet?!
Føler virkelig jeg skriver om alt for meget, på alt for få linjer xD...
Godnat dejlige verden<3

3 kommentarer:

Josefine sagde ...

jeg læser dem da! :D

lykkefugl sagde ...

Jeg læser dem også ^^

Kianna sagde ...

Wiii, okay =D