16 december, 2010

 Uhhh, hvad mon der gemmer sig i min øko-sunde madpakke til imorgen???
*Trommehvirvel*


Sliiiiiiik ^^!
Haha, vi skal møde Kl.10 imorgen, og julehygge med "The Nightmare Before Christmas" (og "julegramatik" XD) hvorefter vi skal op til juleafslutning i salen med resten af skolen, og det bliver bare super hyggeligt x3
Men den bliver også RET trist, for nu flytter yderligere 3 piger skole, og den ene er bare en jeg snakker super meget med! "Ej men jeg vil hellere på katedralen" TSK, just leave us!
Ej det er da lækkert, at de har fundet noget der er bedre for dem end Mulernes :)
Jeg føler bare at jeg bliver mere og mere ensom, for klassen har delt sig pisse meget op i klikér, og den "kliké" jeg er endt i(Fordi en af pigerne har klæbet sig op ad mig fra starten, så jeg slet ikke har fået snakket med de andren >__<), forsvinder bare én for én, og jo længere tid klikérne eksisterer, jo længere glider man fra dem, og til sidst ender det vel med at de undrer sig når man hilser på dem ._.
Nå men, jeg GLÆDER mig til imorgen! Og efter skolen, så skal jeg hjem og hjælpe Keen med at gøre klar til hans "Sweet 25" med ALT for mange gæster end der er plads til i lejligheden haha xD
Det bliver rart nok at få festet lidt, så kroppen er klar til nytår, som forhåbentlig bliver party uartig bigtime! ;)

Ingen kommentarer: