28 december, 2010

Åhh Vesterdal for dælen<3
Jeg kom lige til at tænke på da en af pigerne stoppede dagen efter hun havde taget kokain på skolen, og så fik jeg det bare SÅ dårligt i hele kroppen! Fik det som den dag hun kom og hentede sine ting, hvor nogle af os stod i Vædderen og tudedet, mens vi så hendes forældre bærer kasse efter kasse ud af værelset! Jeg kan stadig huske Amalies ansigt, der var helt rødt og vådt af tårer, og vi stod bare som to vandfald overfor hinanden, på hver vores side af værelsesdøren.
Det var sådan en forfærdelig dag!

Og nu sidder jeg så fast i Vesterdal-tanker, imens Keen sidder lige ved siden af og stener Xbox.. Jeg ved han er for koncentreret til overhovedet at ville opdage det, men har virkelig ikke lyst til at græde lige nu selvom det er lige på randen! Har ikke lyst til endu en søvnløs nat, og jeg bliver så sur på mig selv når jeg sidder og whiner over vesterdal! Det er FORBI Kianna! Life goes on ffs...
 Men hvordan fanden kan man andet end at savne det hele?!

Det her er mig og min dejlige SuperRumle SuperSigne,
Og hun er bare Superdejlig! Også selvom mit første syn af hendes side var en Chris Brown-pude, en Twilight-bog og en Louis Vittontaske, for hun er et af de festligste mennesker, med den lækreste krop, og den dårligste humor jeg har haft æren af at kende! Tihi, jeg VED hun er ret kikset, men hvis i nu bare kendte hende... Så ville i nok flygte ja okay så.. Men hvis nu vidste hvor meget hun snorker, så kunne i jo nok forstå at jeg.. Nej vent, UPS!
Hun snorker ikke og hun er rigtig klog, og ikke spor blondine! <3
Jeg savner hende virkelig sindsygt ._. !!!
Skal heldigvis vidst nok holde nytår med hende<3

Ingen kommentarer: