01 juni, 2010

Failday..

Fredag forsvinder aldrig fra mit hovede.. Jeg ville ønske det allerede var fortid, og at jeg havde lagt det bag mig, men det sidder og skærer i min hjerne. Hovedpinen har rasseret mig siden den dag, og forsvinder nok ikke foreløbigt. Bekymringsrynken sidder allerede på min pande som en stor fed sprittuschstreg, og ikke engang i mine drømme får den en pause.. Jeg putter med dig i drømmeland hver nat, men også her overvåger jeg dine mindste bevægelser. Gid det var fredag nu, så jeg kunne komme hjem til dig, og rette op på mit sind. Ville gøre alt for at være sammen med dig lige nu, så vi kunne lave en masse ting sammen, som ville få dig på andre tanker, og som ville berolige mig, og få mig til at føle at vi holder resten af livet igen. Jeg ville droppe Roskilde for din skyld, hvis det var det der skulle til. Jeg ville droppe resten af mit Vesterdalophold, hvis det var det der skulle til. Jeg ville droppe resten af mit liv, hvis det kunne gøre det hele godt igen!
JEG ELSKER DIG JO! Og jeg holder aldrig op, uanset hvor meget du kommer til at hade mig..

Ingen kommentarer: