07 juni, 2010

10.C

Vi sidder lige nu og forbereder os til vores Mundt. Dansk som foregår i slutningen af denne uge, og her 45 min. inde i timen er folk så småt begyndt at tjekke facebook og andre ligegyldige ting. Vi er DØDE over alle de synopser, og med tanken om at der kun er 20 dage til Roskilde, hvilket vil sige 19 dage tilbage af skoleåret, er alle lidt trættere og mere opgivende end normalt. Jeg bruger min sidste dansktime på at kigge rundt på de andre elever, og der faldt mit humør lige lidt mere.. Der går et kærestepar i min klasse som begge er andenårselever, og de har været sammen siden sidste skoleår. De er så dejlige sammen, og han er en kæmpe hjælp i hendes liv. Han er altid henne at nusse hende, og kysse hende på kinden når hun er stresset eller i dårligt humør. Han spørger ind til hvad hun laver og spørger om han skal hjælpe. Han nusser hende på maven når han keder sig, og kilder hende blidt i nakken. De griner og og hvisker de kedelige timer væk. Han kilder hende og siger hun er sød når hun falder ned i hans skød i små kildekramper.
Misundelig?
Ja.. Hvornår har vi sidst været i nyforelsket pjattehumør på den måde?
Håber Keen bliver pjatteglad igen når alt det her langdistancehalløj er overstået, for savner det mere end noget andet! Han pjatter mere eller mindre kun når han er liderlig..

Nå men nu er der ikke mere tid til blog, for vi skal til frokost. Håber ikke vi skal have noget ulækkert! Der er nogle der hvisker i krogene om koldskål AD!! :x

Ingen kommentarer: