14 juni, 2010

Empty wall...

Pillede alle billeder af ham ned fra min væg i morges i håb om at det ville få mig til at glemme ham, men knækkede bare sammen i gråd. Heldigvis kom 3 dejlige piger fra min hus og trøstede mig<3
Jeg faldt først i søvn ved 4-tiden i nat. Lå bare og stirrede ud i luften fra 23 til omkring 04 hvor jeg så næsten faldt i søvn. Lå og nussede min Rumles hånd et minuts tid, og da jeg skulle til at kysse den gik det op for mig at det IKKE var Keens D'OH'! Jeg kan mærke at mit liv bliver MEGET MEGET sort, hvis han ikke genfinder sin kærlighed til mig, for han er ALT,og intet mindre! Trænger så frygteligt til søvn, men hvis jeg sover du går der bare ENDU længere tid med at ligge og stirre i nat.. Mine øjne føles som om de har ligget i et glas saltvand 2 døgn, og mit hovede gør ondt af helvede til!
Jeg ville hellere have at min mor døde, end jeg ville miste ham! Jeg har skubbet ALLE til side det 1½ års tid vi har været sammen, og har planlagt de næste 3 år af mit liv, så vi kunne være sammen hver dag!
Og så "elsker han mig ikke mere"?! Jeg har lyst til at sige jeg er gravid, så han føler sig tvunget til at være sammen med mig resten af vores liv, for han er det der gør mig aller mest lykkelig i hele verdenen!
http://www.youtube.com/watch?v=69ejRwASyyI

Puuha havde helt glemt hvor slemme kærestesorger var!

Jeg dør ._.

Ingen kommentarer: