25 juni, 2010

The End..

"efterskoleåret er det bedste år i ens liv" lyder smukt, og jeg har selv tænkt at det virkelig har været et fedt år, men først nu hvor det er slut, går det op for mig at det virkelig er rigtigt! Jeg kan slet ikke forestille mig et liv uden Vesterdal! Savner allerede min skønne rumle Signe Skov, og de 100 andre venner der konstant er i nærheden af en på Vesterdal, og selvom mange af os ses til Roskilde på søndag, er det bare slet ikke det samme!
Lige nu sidder jeg og ser Disney Channel og stener computer. Er totalt rastløs, for nu bor jeg igen kun sammen med en voksen, og ikke 11 fantastiske piger på min egen alder!
Hvis jeg havde været på Vesterdal lige nu, havde jeg ligget og nusset Camilla(Som ENDELIG var faldet til ro, efter en af hendes mange WIERDO-flip xD<3) i nakken, imens Ida og Hjelm havde gang i en søskendefight om et eller andet ligegyldigt, Josphine havde siddet og filosoferet højt om hvor lille en del af universet vi er, Alice havde siddet og barberet ben ud over sofaen imens hun sagde ting som "Ej så troede Ida lige hun var sjov" eller "Ej hvor KIKSET!", Fragtrup havde sat noget sprød dansk undergrundshiphop på, og spillet 7-Kabale, og udenfor ville man kunne høre resten af skolen summe af spas & hygge.
FUCK hvor kan jeg ikke undværre jer Vesterdal! Hvorfor blev jeg dog ikke i alle weekenderne, og hvorfor var jeg ikke mere ude i de andre huse? Hvis jeg kunne skrue tiden tilbage havde jeg været inde i ALLE huse min. ÉN gang om dagen! Og jeg havde fortalt folk hvor meget jeg holdte af dem, hver eneste dag! Og mest af alt, havde jeg nok lagt Keen og resten af Odense lidt væk, for jeg har stortset ikke snakket om andet, så frygter at folk har set mig som en af dem der ikke havde hjertet helt med i det her år(Hvilket jeg desværre heller ikke rigtig har haft...)
Gid jeg kunne gøre det om!

VESTERLOVE 09/10 I ER DET BEDSTE DER ER SKET I HELE MIT LIV!!!<3

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Kianna(:
Jeg sidder nu her og filosoferer over hvor lille en del i universet vi er, men hvor meget du alligevel betyder for mig, som nok er mere end universet, men det ved du jo godt. Du er altid velkommen, ligemeget hvor du ender og min dør står altid åben.

Kianna sagde ...

Hvor er du sød fine Phine<3 I låbs juu, og vi skal nok ses en masse i fremtiden, for man kan jo umuligt adskille os to wierdos fra hinanden!<3