27 juni, 2009

WTF???!!!

Hvorfor farvel??!
Jeg elsker jer jo så fandens højt!!

- Mathilde, Jeg er så lykkelig over at du fik os til at snakke sammen iaften Gøhte <3
Jeg havde aldrig kunne gøre det! Men altså kan ham Steffen ikke lære hvornår man gerne vil være alene med dig -.-' ...
Mathilde jeg elsker dig rigtig rigtig højt min aller dejligste skat, og du er også en af mine aller aller bedste veninder i hele verdenen!!! Vil ikke bytte dig for nogle i hele verdenen<3

-Emil, jeg er virkelig glad for at få skrevet med dig lige nu! Og at jeg fik tudet mig vej hen til dig da jeg sagde farvel!! Det har været et mærkeligt år! Siden vi slog op har jeg jo egentlig ikke turde snakke med dig, men når vi skriver sammen er du en af de mennesker der forstår mig aller bedst, og som virkelig kan gøre mig i godt humør!

-Lap, du er så enormt dejlig! jeg tror ikke nogle af mine venner er så skønne som dig! Selvom du gik da jeg begyndte at græde HM!!... Jeg EEEEEEEEEELSKER DIG! Du har gidet at snakke med mig selvom jeg virkelig ville snakke om problemer der egentlig var noget enormt ikke særlig vigtigt, eller seriøst, og du har gjort mig så glad når jeg har haft det rigtig dårligt, eller når jeg bare har haft brug for noget opbakning..

ALLE SAMMEN, I ER HERMED INDBUDT TIL DRUK I MIN HAVE I FERIEN!!!
I skriver bare hvornår det passer jer bedst at komme! (Bortset fra D.19-27, da jeg er ude at sejle med Keen der<3)

Ingen kommentarer: