21 juni, 2009

Weekend for alle pengene!

blev det søndag, og weekenden med min mor sluttede.. Det var rigtig dejligt at se hende igen, selvom jeg desværre altid forbinder besøg hos mor med tåre .. Der er bare SÅ mange ting vi skal have snakket igennem, og SÅ mange følelser hvis låg aldrig rigtig bliver løftet.
Denne gang gik det op for hende at jeg ikke hadedet hende! Hun har gået og troet at jeg ikke har gidet at se hende, så derfor er der gået 2 måneder siden sidst vi sås. Det er absurt så lang tid der gå mellem vores aftaler, når man tænker på at vi plejede at være knyttet stærkere end siametiske tvillinger!
Selvom hun er en LORT, så elsker jeg hende da stadig! Og er ret glad for at det gik op for hende :)

Uff og SÅ kom Keens blomst ENDELIG i vand!
Han kom hjem fra arbejde Torsdag, med den ene hånd på ryggen, og jeg så skræmt på ham fordi jeg troede han ville dolke mig ned eller sådan noget xD
Og så er det bare en Rose aww x3
Min halvårsgave til ham var en Romkugle *SUK* xD... Men tror nu alligevel han blev gladere for den, end han ville være blevet for en blomst eller en tegning : D
Tænk at der allerede er gået et halvt år! Altså vi ligner jo stadig små nyforelskede teenagere der sidder og fniser når de kigger hinanden i øjnene! x3
Mit liv blev virkelig reddet af skæbnen dengang jeg tog fejl af datoen på en Koncert, så Natalie måtte ringe efter en ven som boede i nærheden og spørge om vi måtte komme hjem til ham (Magnus)! Og han havde så besøg af Keen! Jeg kan stadig huske da de hentede os i bilen, og jeg troede at Keen var Magnus xD Og da jeg sad og fniste med Natalie fordi jeg synes at hans øjne så helt sorte ud, og wauuw jeg var godt nok forelsket! :3
Tænk at man kan have det sådan med en man aldrig før har mødt, og som man næsten ikke har udvækslet Ét ord med!
Hihi og da vi lå ansigt mod ansigt i sengen, og jeg var så nervøs for at vores læber ville ramme hinanden, så jeg lå helt anspændt i hele kroppen.. Og da vi så kyssede føltes det som om at min krop bare gav slip, og lod sig svæve helt op i skyerne!
Eller da Magnus og Natalie klagede over at vi smaskede xD
Ej hvor var det dog hyggeligt! x3

Ej hvor kan jeg dog snakke.. Må hellere lige skynde mig!
For skal nemlig til KBH med min årgang imorgen, så skulle jo nødigt komme for sent i seng ..
Jeg tror det bliver vildt underligt imorgen!
Min klasse er så.. Anderledes.. Før var vi meget nærere alle sammen! Nu er alle i kliker, og da folk begyndte at dele sig op blev jeg ret alene.. For jeg vil da ikke vælge mellem dem :S De sidste måneder i klassen gjorde mig mere og mere ensom.. Seriøst hvem fanden skal jeg gå rundt med imorgen?! Jeg tror drengene er ret træt af at have mig hængende, men jeg svinger sq' ikke rigtig med resten for tiden..
Jeg er egentlig ret lettet over at skulle væk fra GFE! Det er som om det bare er gået mere og mere ned ad bakke for klassen.. Mens det bare er gået op og op for vores parrallel! Nå men det skal sq' nok blive meget sjovt alligevel xD..
Vi skal først på staden og derefter i Tivoli ^^

P.s: Jeg poster mest fordi en af mine pals synes jeg opdaterer min blog alt for sjældent! Tror ikke selv at folk orker at læse alt det her xD..
Men nu har du fået din vilje AKSEL! XD

Goodnight folks ^^

Btw!
Fik 7 i Mundt. Dansk og Engelsk, og FIRE (!!!) i fysik!
Og i Engelsk sagde de at jeg havde fået 10 hvis jeg havde forberedt mig lol, liidt surt :D
Og får de skriftlige karakterer på Torsdag.

Og SÅ Godnat HM! XD..

*pssst* Jeg elsker Keen <3

1 kommentar:

Thorbjørn Aksel Nielsen sagde ...

Men du snakker stadig kun om Keen :P

(Ikke at der er noget i vejen med det xD)