26 juni, 2009

Farvel <3..


Så kom Mads lige forbi og sagde farvel igen Mmmh! <3
Tænk at året allerede er gået.. Det var meningen at vi skulle have været sammen heele tiden jo! Og så går året bare så stærkt!!
Tror kun vi nåede at ses en gang om måneden eller mindre ._. ...
Vi skal fandme ses i ferien inden jeg tager på efterskole BASTA!! For det bliver ret umuligt at ses når jeg skal på Vesterdal..
Jeg tror vi begge havde forventet noget helt andet da jeg fik dig overtalt til at tage på efterskole i Glamsbjerg.. Du var min bedste ven. Jeg havde regnet med at vi skulle bruge alle dagene sammen, drikke cocio, pjatte, snakke og alt det andet vi plejede at lave når vi var sammen! Og så.. Ses vi.. Max. 20 gange iår, og det sidste halve år brugte vi næsten altid vores timer på at snakke om triste og alvorlige ting.. Jeg troede det var min skyld at skitzofrenien brød ud.. Fordi jeg havde fået dig til at tage så langt væk fra din kæreste.. Og fordi det var en lorteskole du var kommet på.. Jeg troede at det ville få dig i bedre humør at komme lidt væk fra Randers, og så gør det bare dit liv så meget værre...
Men jeg blev lykkelig da jeg mødte dig i bussen her forrige uge, hvor nogle af dine venner fra efterskolen sagde at de var glade for at du gik på skolen, og at du også var glad for at gå der :)

Jeg er lykkelig for at have fået de timer med dig dine lærere tillod dig at besøge mig, og jeg håber virkelig at du får det godt i Randers!
Skal nok prøve at finde så meget tid som muligt til at besøge dig!!
Åha nu sidder jeg jo næsten og tuder min nylagte make-up af FY! Stop med det Kianna..

Jeg skal til afgangsfest om ikke så længe, og det bliver vel fint nok.. Jeg glæder mig nu mere til imorgen hvor min kæreste Keen kommer :) <3
Vi skal til hans fætters fødselsdag i V. Skerninge, og det bliver garanteret rigtig hyggeligt ^^
Mest fordi Keen er der ofc :) Jeg elsker elsker ELSKER dig <3

Og Emil Lützen! Det er SKØNT at have dig tilbage i Odense! <3
Håber du bliver her længe!!

Alle mine boooys, jeg elsker jer! <3
I betyder alle sammen noget helt specielt, og i har gjort mig til det menneske jeg er idag, thats fer shure!

Og nu vil jeg gå ned og finde mig noget mad, så hygge herfra ^^<3

Ingen kommentarer: