10 august, 2009

6 dage til efterskole!


Goodmorning Folks...

-Så er der kun 6 dage til Vesterdal, og siden 6 klasse har jeg gået og glædet mig til ar starte men.. Nu er der under en uge til og det er altså bare for tæt på!!
skal sige farvel til Ken på torsdag .__.
Og så skal jeg undvære ham i op til en måned!!! ARRGH JEG HOLDER DET IKKE UD!
Det er jo det samme som at vinke farvel til hele ens liv! Jeg har aldrig troet at jeg ville blive en af de der "Jeg har hjemve ææh bææ!" tudemarie'r, men.. Jeg kan jo ikke undvære ham så længe! Tænk nu hvis der sker ham noget .__. Hvad nu hvis han bliver kørt ned! Eller hans lejlighed brænder imens han sover! Og jeg så først finder ud af det en måned senere, så jeg går glip af hans begravelse! Eller tænk hvis han ligepludselig .. Finder ud af at han er til drenge og han så har gruppesex med 5 fyre når jeg kommer ind ad døren!

Jeg kommer til at savne ham så abnormt meget :( !!
Han er jo alt jeg har brug for, så hvorfor skulle jeg dog være væk fra ham :( ?!!?

Og så går man da også lige glip af Valravns koncert på Posten i December fordi det ligger på en hverdag >__<'!

Lige nu kan jeg slet ikke komme på de positive ting ved efterskole..

Ingen kommentarer: