14 august, 2009

*At rive hår ud af sit hovede*

UDDANNELSE?!?

Hvorfor skal det være så svært at bestemme sig?

Mit liv ville klart blive spændende, hvis jeg tog Fotografuddannelsen! Men.. Det ville gøre at jeg skulle rejse til Kastrup hver dag i hele grundforløbet, og i de 4 skoleperioder!(uddannelsen varer 4 år og 6 mdr.) + det er jo nærmest umuligt at finde praktik/læreplads?!

Så ville det jo være meget nemmere bare at tage Bygningsmaleruddannelsen som tager max. 3½ år inde på OTS..

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre .____.

Nå men nu skal jeg lige på efterskole et år, så har jo stadig et år at beslutte mig i ^^

Keen og min mor skal med hen og aflevere mig på skolen på Søndag! Det bliver VILDT spændende!! :3
Men kommer sq' til at savne Keen, mit absoulut Ét og Alt .____.
Jeg lå og græd lidt da vi hørte "Lips Like Morphine" inden vi lagde os til at sove igår aftes... Jeg elsker når han ligger og synger med, for det er mig han synger om jo! Jeg er hans morphineLips og den sang rør mig bare så meget når jeg ligger med ham, og specielt når han synger med! Og kyssene vi kysser mens vi ligger der i mørket under dynen og hører VORES sang føles bare magiske, og følelsesladedet!! Alle de ting du sagde da du ville snakke med mig til festen kørte dejavu! Så åben har du aldrig været for mig før! Men jeg har sq' heller ikke vist dig mange følelser og fortalt dig sådan nogle ting, så kan godt forstå du ikke har gjort det mere. Ville ønske jeg kunne vise mine følelser for dig som du gjorde den aften !! <3
Jeg kan virkelig ikke lade være med at tænke på hvor meget jeg kommer til at savne ham når jeg skal på efterskole! En verden uden Keen er i mit hovede en meget meget grå og ked verden ...

Ingen kommentarer: