06 januar, 2014

Godt Nytår!


Her er en lille Liam på stort eventyr til hjemland Sjælland :b
Han er landet omkring de 1½ år, og han er virkelig blevet stor, men der er lang vej til de 4 år, han skal være for at være en voksenmis, både størrelses- og personlighedsmæssigt!
Han har virkelig været slem teenager indtil videre (sætte kløerne i en, bide, vælte- og ødelægge ting osv) og det har virkelig fået mig til at føle mig som en ung mor Åhhhh... x3
Heldigvis har han været en rigtig dejlig mis siden jul, og knap hverken prøvet mine grænser af, biddet, eller sat kløerne i folk.
Vi tog sammen ud, for at holde nytår væk fra Vollsmose og alle dens kanonslag, hos en af mine venner, som bor mere roligt end mig, og det var det helt rigtige valg! Liam havde så travlt med at opleve og hoppe rundt, at han slet ikke havde tid til at være uartig (Nåja, næsten da :b), så det var ligefrem skønt at have ham med :)
Liam var tryg og glad i lejligheden, og der var ikke megen uro udenfor, så vi besluttede os for at tage ind til Christiania lidt tid :)

 Det var bestemt ikke en dårlig idé!
Okay, lige udover at jeg stod 3 meter fra et kanonslag, som smadrede ruder omkring sig, da vi stod og chillede lidt ved en af boderne, da vi kom av!!
Vi startede på Woodstock, hvor min ven åbenbart lidt havde slæbt mig ind fordi folk (også) er nogle crazies på staden nytårsaften, og han ikke lige ville bekymre mig om at kunne få tønder i hovedet o.l efter jeg var gået i panik over mine ører efter det der kanonslag.. xD
Så tog vi hjem til en han kendte, som boede i det mest fantastiske hus! Jeg kan desværre ikke huske hvordan det så ud udefra, men indeni var der bare SÅ lækkert! Ret moderne istandsat, og så var der proppet med spændende rejsefund, samtidig med at beboeren havde en lækker, hyggelig sans for indretning! Desværre var mit mood ikke super nytårsfantastisk, så udover at jeg fik fejlformuleret mig, som om jeg levede og åndede for arkitektur, overfor en kvinde, som vidst var på lsd(I know, lol xD), og jeg snakkede lidt med hende jeg sad ved siden af ved bordet, om at hun også havde en hund derhjemme, så kan jeg egentlig ikke rigtig mindes, sådan rigtigt, at have en samtale med nogen, udover ham jeg fulgtes med, og ham snakkede jeg ikke engang særlig meget med, for mit mood den aften var bare så... Fladt... Samtidig med at al min Karisma var lige hoppet på en raket den aften... Eller faktisk alle 4 dage vi var afsted, Liam og jeg, hvilket var super belastende, for havde virkelig glædet mig til vores lille jule-nytårsferie ...
De der perioder, hvor jeg bare føler jeg ikke kan tilføje noget til en stemning, udover stilhed og akavethed...
Hvorfor findes de perioder? Og hvorfor er de så dominerende vs. mine perioder, hvor jeg bare plaprer og har det fantastisk?...
Nå jaja, jeg var ikke i mit es, men jeg er stadig super lykkelig over at han tog mig med derind!
Havde godt nok ikke lige regnet med, at jeg skulle stå og kigge udover den smukke sø, i så spændende og rart et selskab (garanteret også inspirerende, hvis jeg havde været i mood til at finde ud af det!), da midnattens fyrværkeri ramte himmelen i år!
Jeg var ret fuld og forvirret omkring midnat (Kan ikke huske hvordan jeg fandt ud af det, og hvad jeg lavede op til overhovedet haha), så jeg kan desværre slet ikke huske hvad jeg lavede før- og lige op til kl.12, men jeg husker heldigvis da jeg stod der beundrede det, sammen med hende der tror jeg er arkitektnørd, og at jeg fik kaldt min ven ud til at stå sammen med mig, og lige det tidspunkt, var så overvældende smukt og rart for lille, fuldeskæve Kianna, at det stadig giver et godt, varmt lykkeboost at tænke tilbage på ^_^
Jeg ville ønske, at min mobil havde et bedre kamera, så jeg kunne have taget et billed af hvor smuk udsigt vi havde med fyrværkeri både på himmelen, og spejlende i søen wauw!
Jeg nåede ikke den sædvanlige godt-nytår-tumlen udover at jeg tilfældigvis kiggede på min mobil, da min gode gamle Steffan/Gwen/Knyksil ringede, og jeg fik plapret om det nytår hvor han reddedet mig ud lige inden 12, lige efter jeg havde lavet Cuba Blueberry-knækvandfald udover mig selv haha ^^



(Bedre afslutning kommer måske- jeg har travlt lige nu x3)
Jeg håber jeg ikke var den eneste, der havde en unik, smuk, hyggelig, rar nytårsaften!
ooo


Vi har lige lavet et flag til Cats cykel hæhæ x3
Liam er 1½ år nu, hvor går det stærkt <3 td="">





Ingen kommentarer: