26 december, 2013

Nytårsfortsæt for 2014


Jeg har glemt det hver gang, så det er ok jeg har et par stykker i år xD
  • Jeg vil begynde at blogge i det nye år .!
    Bare lidt sådan for min egen skyld mostly :b
  • Jeg vil gå mere op i at lave yoga
  • Holde op med at spilde så mange penge på Munchies!
  • Spise mere lækkert, og noget KØD!
  • Øve mig i at tegne mere realistisk

Det er nogle ting jeg egentlig har haft rutiner i før, udover den sidste, så det gælder bare om at finde de gamle kræfter frem, og 2014 skal være så problemfri så muligt!



Jeg var så træt da jeg besluttede mig for at skrive det her indlæg. Det er så 2 timer siden jeg glemte alt om den fane. Nu ligger jeg og laver dovne rygbøjninger i sengen fordi jeg er ved at falde i søvn henover computeren haha xD

Havde en god jul! Der kommer billeder! : D

1 kommentar:

Unknown sagde ...

OOh how I miss thoose beautiful dreads.. ;/