15 september, 2013



Well jeg vil bare lige sige at det her er mig kl. 4 om natten, der tænker "Jaaah, jeg elsker at drikke té & spise lækre ting i min His is my Toney Shirt, og tegne til Adventure Time og Musik! Happy Toney sunday : D

Åwww ja, jeg var forresten nede og træne med en trænefreak-ven idag, og det var pisse fedt!
Jeg blev simpelthen så glad af at komme ud og lave noget! Og det var så fedt at træne med en der træner så meget (specielt styrketræning), for så fik jeg bla. sat mine monsterlægge på sit livs prøve! De kunne løfte over 80 cirkus, og jeg tog sets med over 70 kg *Der må klappes* :D
Det var så skønt at være så meget igang! Og vi trænede i over 3½ time! Min krop er sååå færdig nu! Men jeg har vildt meget energi! Nu spiser jeg sandwich på glas og ser Adventure Time, tegner lidt du ved for at falde til ro xD
Jeg er ret stolt over mig selv, og min ven er en virkelig god trænebuddie, for han er mega supportive! Når ens muskler bliver heppet på, bliver de lige 100 gange stærkere haha :D
Mit syn på mig selv er helt anderledes efter idag. Jeg tror virkelig jeg har haft et godt stykke tid til at finde mig selv efter bruddet mig David! Det er skønt at vide hvem man er, og hvad man gerne vil opnå!
Oh yeah, mine dreads er forresten også blevet dejligt lange! (De er sat lidt op på billederne)

Happy Toney Sunday ^______^!
( P.s Går stadig på Webintegrator-uddannelsen xD)

Ingen kommentarer: