23 januar, 2014

♫Copenhagen♫

Overskriften var bare... For at være lidt Tina Dickow-hipster, du ved.. :b

Idag har jeg nået mere end jeg har formået at lave de sidste 3 uger, og jeg er godt træt!
Har både været i skole, haft en dejlig middag med min mor, fået besøg af good old Hjalte, og besøgt skønne Cat- Vi lavede Chokolademousse, Marrengs, og en is af blandingen af resterne MUMS!

Har haft nogle umulige uger, men idag blev min nærmeste fremtid lidt nærmere afklaret, og mit liv er fyldt med gode mennesker, så der er kommet lidt glæde og energi  idag.
Imorgen skal jeg besøge såårn en som jeg ser lidt... meget.. kom til at flygte fra virkeligheden, hjem til ham, fra sidste mandag til i søndags, lige efter at være taget hjem søndagen(natten) før.. :i
Han er en virkelig god støtte lige nu; det er så rart at være nær ham- så slapper mit hoved af med at tænke på alt skidtet, og så får jeg hurtigt lidt mere overskud ^^
God Weekend! :D

Sidste indlæg fra 6.Jan er set af 6; er der mon 23 der læser den her? :b

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej kianna.. Jeg læser din blogg. Og er meget glad for at se du har det rart.. Mit liv er ikke just blevet meget nemmere.. Men kæmper og kæmper som tiden går.. Jeg er sønderknust over at vi ikke snakker sammmen overhovedt..Og at du skrev og skrev. Men vi aldrig fandt ud af noget.. Er så ked af alting der er sket.. Og vil gøre alt i verden jeg kan for at vise dig jeg ikke er et ondt menneske og min eneste intention er et venskab. Mine tåre løber ned af min krop i al uendelighed!! imens jeg brænder op indefra af savn og minder!! ;/ Og tanker om alle de fejl jeg begik.. Min kærlighed til dig ødelagde mig fuldstændig.. Jeg har prøvet alt.. Men intet følels rigtigt.. Alle vores rare minder stikker til mig konstant og siger jeg bare skal tage ud og finde dig og vise dig hvem jeg.. Men kan ikke finde ud af det.. Er for bange for hvad du føler og tænker.. Er bange for at skade mig selv mere.. Jeg har bare sådan brug for at se dig igen.. Jeg kan ikke klare at græde mere.. Min tomhed og smerte bliver ved og ved.. Og mine tanker kaster sig hen på dig.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Du er så dejlig en person.. Så speciel så unik.. Jeg tænker hele tiden på dig.. Kan knap nok huske din stemme mere.. Det gør så utrolig ondt inden i.. Konstant.. Det er udholdelig smerte.. Jeg sanver dig og liam mere end ngoet andet her i livet.. Og alt virker enlig totalt ligegyldigt.. For uden dig i mit liv på nogenmåde er jeg fortabt.. Hvad skal jeg dog gøre.. Jeg savner dig og elsker dig som person.. Har grædt og følt så mange månder og det stopper bare aldrig før jeg ser dig igen.. :/ Jeg kræver intet af dig.. Men vil du ikke nok give mig en chance for at give dig hvad der er dit og føre en normal samtale med dig.. Måske skabe et godt venskab.. For jeg savner dig virkelig inderligt.. Vil gøre alt.. Vil du ikke nok forklare mig hvad jeg dog skal gøre? I dont wanna be somebody that you used to know.. I cry most of my days away.. Get high with me be my friend.. And Ill show you that ive changed.. When we come down will be dreaming safe and sound.. You better know why.. Baby thats all I got!! I never feel truely happy.. Cus all the time I know youre gone.. I will do anything for you.. Anything in the whole wide world... I love who you are.. Pls give me chance to be your friend... :/ PLS ANGEL! Im not here to hurt you.. I love you...;/

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Seems like you found someone else.. Guess that makes you happy and thats good.. But wont you pls speak with me.. Why does it have to be this way.. I love the person you are.. And I really wanna be your friend... :/ It hurts sooooooooooo much girl.. I Always got you on my mind.. You did this in really hardcore way and its killing me.. I just care about you miss you and love you.. :/