26 februar, 2014

Sorry Guys..

Helløw æuwiwån!
3 ekstra læsere mellem hver af mine sidste 3 opslag, hvor er det rart at føle folks interesse i mig ikke er helt forsvundet på trods af at jeg har været så socialt fraværende de sidste par år.. Ja, man kan vel sige jeg er en smule touched :')

Nå men til sagen.
Min ekskæreste, som stadig prøver at komme i kontakt med mig på alle måder han kan komme på (Andres numre, mails, her, ...), selvom jeg måtte flygte ud af min lejlighed til han flyttede ud, SIDSTE sommer?!, har åbenbart fulgt min blog, så han har også opdaget jeg er begyndt at skrive igen, og sidder og læser med, samt kommenterer på mine opslag, men jeg har selvfølgelig ikke lyst til at sidde og dele mit liv, så personligt som jeg gør det, når han sidder og stalker med, og hele charmen i min blog føler jeg selv er, at mine indlæg er så hudløse og ligefremme (Se engang på hvor lallelollede de blev da jeg var sammen med min eks, selvom jeg prøvede at holde standarden lidt på trods af at jeg måtte tage hensyn til Gestappo..)
Troede ikke det ville komme til at blive et problem engang i fremtiden, men jeg støder åbenbart på folk, som så alligevel trodser mit verdensbilled, fuld af mennesker som kun ønsker hinanden det bedste,  og respekterer hinandens space...

Jeg gider ikke bruge min energi på at kæmpe med ham, istedet for at fokusere på at komme på benene og finde ud af hvem jeg er igen, så jeg må skuffe med mit nytårsfortsæt om at ville blogge mere her i 2014, og ville gerne skrive noget håbefuldt, så de flinke personer, der vælger at bruge deres tid på at interessere sig for hvordan jeg har det, ikke unfollower bloggen, men det kan jeg ligeså godt droppe, for det er der jo én der også læser.. Ævæv, som nogen mennesker kan blive ved med at destruere selvom de er væk...

Ingen kommentarer: