02 juli, 2011

This is where the magic happens!

Idag var dagen, hvor Kianna og Christian fik nøglerne til deres lejlighed!
De var begge lykkelige, og det var trods slid og slæb med boligstøttepapirer, kommunnebesøg, og boligforsikring som hver kostede dem 800 skillinger ....
Okay ikke mere eventyr for nu lol!
Men ihvertfald fik vi nøglerne idag, og til vores store overraskelse havde de indsat et kæmpe køleskab, højere end den højeste trold, med halv køl- halv frys!
Vi gik igang med at istandsætte den, og jeg har siddet og lavet den samme åndssvage skrabe-gamle-tapetrester-af-vægge-bevægelse 3-4 timer idag, så det var bare PISS' FEE'! ...
Imorgen skal vi i IKEA, og købe en masse crib-stuff og så ellers bare igang med at tapesere(forhåbentlig!) ^^!
Så kommer den sødeste frækfyr76 in tha whole wide world vidst nok og holder slumberparty med mig på mit forhåbentlig nytapeserede værelse indtil Mandag, hvor Tobias- min personlige elektriker, så kommer og ordner alt det dersens smarte elektroniske gøgl, og det er min plan at begynde at flytte mit stuff ind tirsdag (:
Det bliver garanteret ikke tirsdag, men jeg knokler gerne dag og nat for at få det til at ske!

Se LIGE et smart badge jeg fik nede ved varmemesteren <3

Jeg håber i alle sammen har det dejligt, og at der også sker noget spændende i jeres sommerferier ^^!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hahah Kianna, du ser godt ud, og din badge klær dig!

Kianna sagde ...

Er også utrolig glad for det! =D