16 juli, 2011

Det gik jo slet ikke det der,...

Igår gik bare helt skævt man...
Skulle til Golem, og inden da tog jeg til Bøgeparken og drak med Thea og Lia; det var mega hyggeligt, og havde egentlig mere bare lyst til at blive der og hygge med dem! Nå men Sabrina og Anders skulle også cykle derhen (Lia og Thea tog bussen), så tog afsted lidt tidligere end jeg havde regnet med, så jeg kunne følges med dem. Jeg var allerede godt stiv, og har åbenbart ringet til Frækfyr76 på vejen, hvilket jeg ikke kan huske lol... xD
Kan ikke huske vi ankom til Golem, og at jeg har betalt entré og gardarobe, men det ER sket. Efter hvad jeg har hørt, så har folk lige set mig da jeg kom, og så forsvandt jeg, så jeg tror jeg har siddet ude på toilettet og leget frk. opkast fra vi kom kl.22, og til omkring der hvor det lukkede kl.2... FEDT liv, fedt liv... Jeg har også formået at smide min regnjakke væk, så jeg havde ikke rigtig lyst til at cykle hjem fordi det var fucking koldt, så sov hos Keen. Nu sidder jeg og fråder en makrelmad, men alt smager bare ad... Selv iskoldt vand >___<....
Jeg håber virkelig på at kunne få nogle udsagn fra folk der har set mig til Golem, for jeg kan da umuligt have siddet ude på toilettet  i fucking 4 timer O____o...
Åha, jeg havde sådan glædet mig til at se folk ._. ...

Ingen kommentarer: