11 juli, 2011

Motorcykeltur og en go' gammeldaws!

Okay FØRST: Jeg blev færdig med at male entréen idag med hjælp fra Hr. Keen, hvilket betyder at vi er færdige med at male HELE LEJLIGHEDEN! lækkertlækkertlækkert!

Jeg havde forudset igår til at blive den kedeligste dag længe, men Kenneth, som også bor i Granparken, kom over for at hjælpe mig med at løfte et skab op, og inviterede mig på aftensmad i hans lidt mere indbydende køkken(Vores er fyldt med maling og shit..), og efter vi havde spist tog han mig lige med på hans Yamaha FZ-6, som siges at have en 100 hestekræfter (dobbelt så meget som en normal personbil), og det var da helt klart også noget andet end at sidde bag på en scooter haha! Det var så lækkert; kan godt forstå at han er villig til at ofre så mange penge på det skidt! Nå men vi kørte til Fruens Bøge og fik os en 2kuglers hver; der er ikke noget bedre end en gammeldaws' nede fra skovsøen manner!
- GUF!
- Nej GuffeliGUF!
(Løvernes Kongenørd.. xD)
Efter den lækre is, tog han mig med på en godt og vel 50km's køretur, og selvom udsigten aldrig rigtig bliver smukt i udkanten af Odense (Marker, motorveje, fabrikker osv.), så var det stadig mega rart, og det var skægt at køre med Kenneth; man kunne mærke han kendte vejene, for han vidste lige hvornår han kunne gasse op et par meter og sådan haha ^^ Det er når det går hurtigt at det er rigtig sjaaaw!

(Her skulle gerne have været et billede af mig, som står og ser smart ud ved motorcyklen, men mit overførselskabel ligger i Vollsmose, og er lige en tur i Glamsbjerg for der er ikke net i lejligheden endu)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Uuh! det lyder mega hyggeligt.