21 januar, 2011

Mmmmh Fredag!

Idag har været mums! Stod op kl.11, chillaxede til jeg skulle op i Fitter for at blive stor og stærk!
Jeg skulle til "Bodyattack" med en veninde fra min klasse, og det var RET hæftigt for en usporty person som mig, men stadig rigtig sjovt! Jeg forventer voldsomt ømme muskler imorgen *avav* xD
Og nu sidder jeg så ser med min nylavede Jordbær-banan-appelsin-honning-smoothie som er SUPER lækker! Findes der noget mere himmelsk end diverse blendede frugter sommerfrugter, til at give sin krop et lille forskud på den sommer som lige nu virker uendeligt fjern? Jeg tror det ikke mmmmh ! <3
Og med dette billede  vil jeg ønske jer alle en fantastisk weekend ^^!

2 kommentarer:

Thorbjørn Aksel Nielsen sagde ...

Gief opskrift!

Kianna sagde ...

Som der står:
Jordbær
banan
appelsin(juice)
honning

Jeg ved ikke lige hvor meget jeg propper i af hver ingrediens... xD
Men der skal ihvertfald flest Jordbær ;D