17 januar, 2011

Min første tøjkrise!!

Arrrgh jeg har brug for hjælp! Hvordan styrer man sin trang til at købe tøj?!
Idag kom jeg til at købe endu en jakke! (Har nu 3vinter/forår/efterårs-jakker!)
Jeg købte denne jakke i November måned.
Så fik jeg en jakke af Ida fra min klasse som er dejlig varm og KÆMPE stor!
Og idag har jeg så købt denne lækre sag!
Problemet med de to i ser her, er at mine bryster ikke rigtig kan være i dem, og så er de heller ikke voldtsomt varme... Jeg ville ønske de var mindre, så det ikke var så skide svært at finde tøj -.-...
Nå men jeg ELSKER altså den jakke jeg har købt idag, men jeg ligner bare en prop når jeg har den på, så bytter den nok igen imorgen (Øv bøv!). Det er bedst sådan, for får den nok alligevel ikke rigtig brugt...
Nå men nu skal jeg snart op i fitter(Ja det hedder det altså!) til noget stripfitness, og det bliver da helt sikkert sjovt, på trods af min voldsomme træthed idag! Ønsk mig held og lykke, og kryds fingre for at min stol ikke klapper sammen som Idas gjorde da hun var til stripfitness haha XD Det må bare være sååååååå piinligt :i <3

Ingen kommentarer: