24 januar, 2011

...

Jeg troede jeg ville miste dig for real denne gang…
Hvis jeg ikke havde spurgt ind til den SMS, ville hele weekenden have været rar, men i stedet blev lørdag et tårehelvede, og min krop ryster endu. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre hvis du ikke var i mit liv mere! Jeg kan slet ikke huske hvordan mit liv var før jeg mødte dig, men jeg kan huske jeg ikke havde det noget der var TÆT på godt i forhold når jeg er sammen med dig! Du er blevet en så integreret del i mit liv, at jeg ville føle mig halv hvis du ligepludselig valgte at forsvinde…
Jeg ved du gerne stadig vil være min ven, men det ville jeg aldrig kunne…
Hvis jeg kom ned i eventyrhaven og så dig, ville det være så  indgroet i mit hoved at gå hen at kysse dig, og holde om dig. Og du ville afvise mig. Jeg ville holde dig tættere ind til mig end nogen sinde før, og du ville blive sur fordi jeg ikke kunne indse du var kommet videre, men jeg kommer aldrig videre!
Jeg har ikke følelser for andre end dig, og der vil gå år før jeg vil kunne løfte hovedet og se ud på verden uden at alt ville minde mig om dig… Jeg ville aldrig kunne føle noget for nogen igen i frygt for at de havde noget i deres personlighed der mindede mig om dig. Jeg ville aldrig kunne holde om et menneske igen. Jeg ville få berøringsangst og hvert kys ville brænde.
Du ville fylde mine drømme; Både om natten og om dagen; og når jeg tog bussen forbi lejligheden hver morgen, ville jeg have lyst til at slå hul i busruden og løbe ind i lejligheden. Bare sidde på sengekanten og se på dig mens du lå og puttede. Måske ville jeg ligge mig ind til dig, og håbe på at du ville holde om mig og smile. Jeg ville ligge og kigge på dit smukke ansigt imens jeg aede dig på din bløde kinden. Ville kigge på din hvide øjenvippe på højre øje som kun jeg ved du har, og jeg ville nusse dig lige der hvor jeg ved du kan lide det. Kysse dig på halsen, og i nakken. Ville tænde fjernsynet og  slå over på Topgear.Når du vågnede ville jeg tro du var min igen, og først da du springer op ad sengen og råber af mig, vil det gå op for mig at vi ikke var tilbage til dengang hvor alt hvor sådan...
Please don't leave me, jeg bliver en creepy stalker!<3

Ingen kommentarer: