11 juni, 2012

Alene hjemme i det store hus!(næsten da..)

David og jeg skulle have boet i hans mors hus her i weekenden mens hun var på miniferie med en veninde, men hun tog tidligt hjem, så helt alene var vi nu ikke.
Ikke at det gjorde spor, for hun er skøn! (Og laver god mad tæhæhæ!)
Det var en deeeeeeeeeejlig weekend, med druk og røg og hans gamle buddies, og idag kom han så herud i Grannern hvor jeg havde dullet mig op, og bortset fra at mit humør var lidt blaaarh, så havde vi det super dejligt! Han gør hvad han kan for at gøre mig glad, og selvom der ikke rigtig er noget der får mig helt over på den lyse side, så har han været en stor hjælp i de her dage<3
Nu vil jeg skynde mig at sove, så jeg kan vågne op til 4 lektioners "elementer brand" og så ellers komme afsted mod Tarup hvor dejlig-kæreste ligger og putter til jeg kommer, hvis jeg kender ham ret :b <3
På torsdag skal jeg hjem til Lia, og det glæææææder jeg mig til! Det er alt for lang tid siden!
Nåmen dynen kalder..



HOV har forresten også fået hentet den hersens skattebasse på posthuset idag, så nu er det endelig slut med at game på Christians fedtede, støvede controllere yay! :D
Skal altså snart have gennemført Assassin's Creed: Revelations! Er kun nået til Sequence 4 ud af 9 xD..

Hav det muntert alle sammen, og kryds nu lige fingrer for at det snart bliver godt vejr igen, for er altså begyndt at blive ligeså bleg som jeg var før den gode solskins-periode allerede ... GODNAT!

Ingen kommentarer: